Import Lichidare Stoc

Notă pentru importul în inventar

  1. Numele articolului din fișierul .csv va fi același cu cel din lista Produse/Servicii.
  2. Numele articolului specificat trebuie căutat mai întâi în lista Produse, apoi în lista Servicii. Pentru a ușura acest lucru, legați numele produsului de produs/serviciu astfel:

Produs::::Nume_Produs

Serviciu::::Nume_Serviciu

  1. Câmpurile Cantitate și Preț de vânzare trebuie definite corespunzător și mapate. Dacă acest lucru nu este îndeplinit, importul va eșua.
  2. Valorile taxei trebuie să fie exprimate în procente, așa cum sunt calculate în suma totală.
  3. Discounturile pot fi aplicate pentru articole individuale sau grupuri de articole, și puteți specifica tipul de discount dorit.
  4. Tipul de taxă trebuie să fie corect mapat și definit în fișierul .csv, fie pentru un grup, fie individual, în cazul în care nu este taxă implicită.
  5. Dacă 2 înregistrări cu 2 articole diferite conțin aceeași temă, acestea vor fi tratate ca o singură înregistrare.
  6. Câmpurile Total Articole, Total înainte de taxe, Primit, Sold și Total general nu vor fi luate în considerare în fișierul .csv, deoarece aceste câmpuri depind de Total Articole, iar taxele și discounturile pot fi adăugate în alte câmpuri, cum ar fi Cantitate, Preț de vânzare, Discount și Taxă.

Atenție!

Import programat:

Dacă fișierul conține mai mult de 1000 de înregistrări, importul va fi programat să ruleze pe cron, care este configurat să ruleze o dată la fiecare 15 minute. Dacă ați configurat serverul de e-mail și ID-ul de e-mail, veți primi o notificare după finalizarea cu succes a importului.

Eroare de pierdere a datelor

Această eroare apare atunci când importul este întrerupt dintr-un anumit motiv, de exemplu, din cauza unei căderi a sistemului sau a unui utilizator care șterge datele. Eroarea semnalează că tabela de import conține încă înregistrări care așteaptă să fie importate în sistem, dar informațiile (precum maparea, valorile implicite, criteriile de combinare) asociate importului au fost pierdute. Aceste date nu vor putea fi importate și utilizatorul va trebui să șteargă datele înainte de a încerca un nou import.

Eroare de închidere a importului

Această eroare apare atunci când un alt utilizator a început deja un import în același modul în SOMACRM. Detaliile modulului, utilizatorul și momentul în care importul a fost blocat vor fi afișate în mesajul de eroare.

Eroare de întrerupere a importului

Dacă un utilizator Admin începe un import și un utilizator non-Admin încearcă să importe în același modul, va primi mesajul de eroare „Import închis”. Dacă un utilizator non-Admin face import și un utilizator Admin încearcă să importe în același timp, atunci Admin-ul va putea vedea starea curentă a importului și va avea permisiunea de a întrerupe importul. Ca urmare, eroarea de întrerupere a importului va apărea pentru utilizatorii non-Admin.

Atenție!

  • După ce începeți importul într-un modul specific, nu veți putea importa înregistrări nici în același modul, nici în alt modul din SOMACRM.
  • Atât dumneavoastră, cât și alți utilizatori nu veți putea importa în același modul în timp ce se efectuează un import. Cu toate acestea, alți utilizatori pot importa înregistrări într-un alt modul din SOMACRM.

După ce ați importat cu succes înregistrările în SOMACRM, rezultatele importului vor fi prezentate sub formă de tabel.

  • Importuri multiple

Puteți reporni toate importurile noi.

  • Ultima înregistrare importată

Aceasta va arăta ultimele înregistrări importate folosind funcționalitatea de paginare.

  • Anularea ultimei importări

Aceasta va șterge toate înregistrările create în ultima importare. Înregistrările care sunt referențiate de alte module nu vor fi șterse.