Crearea unui Filtru Personalizat

Prin intermediul filtrelor sau vizualizărilor, puteți separa modulele dorite de alte grupuri de înregistrări și le puteți muta într-un grup separat. De exemplu, puteți filtra rapid toate înregistrările dintr-o anumită zonă și le puteți atribui unui agent de vânzări din acea zonă. De asemenea, puteți efectua acțiuni asupra înregistrărilor filtrate, cum ar fi editarea în masă, ștergerea, trimiterea de e-mailuri etc.

Scopul acestui ghid este de a explica cum să creați filtre în SOMACRM. Vom explica cum să creați filtre în modulul Oportunităților. Urmați aceiași pași dacă doriți să creați un filtru în alte module.

  1. Klick pe fila Oportunități. Procesul este același și pentru celelalte module: Prospects, Contacts, Companies etc.
  2. Klick pe câmpul derulant Toate oportunitățile.
  3. Veți fi ghidat către crearea filtrului. Introduceți un nume pentru filtrul din câmpul Nume vizualizare.
  4. Selectați coloanele dorite pe care doriți să le vedeți în vizualizarea personalizată. Puteți alege până la 12 coloane.
  5. Trebuie să definiți condițiile pentru filtrul dumneavoastră pentru a selecta doar informațiile relevante pe care doriți să le vedeți în vizualizarea personalizată. Procesul de adăugare a condițiilor la filtre este simplu.
  1. Toate condițiile: Filtrul va aplica condițiile ȘI, ceea ce înseamnă că înregistrările vor fi afișate doar dacă TOATE condițiile sunt îndeplinite.

Exemplu:

Condiție 1
ȘI
Condiție 2
ȘI
Condiție 3

Rezultatele vor apărea doar dacă TOATE condițiile sunt îndeplinite. Dacă o condiție nu este îndeplinită, celelalte interogări nu vor fi executate.

  1. Oricare condiție: Filtrul va aplica condițiile SAU, ceea ce înseamnă că vor apărea înregistrările care îndeplinesc cel puțin o condiție.

Exemplu:

Condiție 1
SAU
Condiție 2
SAU
Condiție 3

Rezultatele vor apărea dacă cel puțin o condiție este îndeplinită. Dacă o interogare eșuează, celelalte interogări vor fi executate.

Notă!

  1. În mod implicit, condiția ȘI este activată între TOATE condițiile și ORICE condiție. Acest lucru ajută la gruparea celor două seturi de condiții.
  2. Puteți filtra și înregistrările pe câmpurile de dată personalizate sau implicite. Condițiile sunt dinamice. De exemplu, condiția Azi va afișa toate înregistrările din ziua curentă. Nu va mai afișa aceleași înregistrări mâine, ci va arăta înregistrările din ziua respectivă.
  3. Puteți adăuga criterii existente sau personalizate pentru înregistrările filtrate.