Fluxuri de lucru

Fluxurile de lucru fac afacerea dvs. mai eficientă prin automatizarea operațiunilor, cum ar fi trimiterea de e-mailuri, crearea de activități, actualizarea câmpurilor etc. Deoarece sarcinile sunt realizate automat, nu este necesar să le efectuați manual.

Urmați câțiva pași simpli pentru a configura fluxurile de lucru:

  1. Faceți clic pe pictograma roată din colțul din dreapta sus.
  2. Faceți clic pe Setările CRM.
  3. Faceți clic pe meniul derulant ‘Alte setări’ din stânga.
  4. Faceți clic pe Fluxuri de lucru automate. Puteți face clic pe pictograma de lângă pentru a crea un scurtătură pe pagina de start a setărilor.
  5. Faceți clic pe Flux de lucru nou.

 

  1. Pasul 1: Programarea fluxului de lucru

Trebuie să furnizați informațiile de bază care includ selectarea modulului și programarea fluxului de lucru. Fluxurile de lucru oferă posibilitatea de a efectua diferite acțiuni în cadrul modulului selectat, cum ar fi trimiterea unui e-mail, actualizarea unui câmp, crearea unui nou record într-un alt modul, crearea unui eveniment sau a unei sarcini etc. Acest lucru răspunde la întrebarea de ce trebuie ales un modul aici. Vom detalia activitățile declanșate de fluxurile de lucru în pasul 3.

Trebuie să specificați când doriți ca fluxul de lucru să ruleze. Condițiile pentru rularea fluxului de lucru sunt deja definite și trebuie doar să selectați condiția care corespunde nevoilor dvs.

  1. Doar la prima salvare – Va declanșa fluxul de lucru la prima salvare, adică atunci când creați un nou record.
  2. Doar atâta timp cât condiția este adevărată – Va declanșa fluxul de lucru atunci când condiția (Pasul 2) devine adevărată. Odată ce este executat, fluxul de lucru nu va fi declanșat din nou pe același record, dar va declanșa acțiuni pe alte recorduri din modulul selectat.
  3. De fiecare dată când recordul este salvat – Va declanșa fluxul de lucru de fiecare dată când salvați recordul, inclusiv la prima salvare.
  4. De fiecare dată când recordul este modificat – Va declanșa fluxul de lucru de fiecare dată când editați și salvați recordul, cu excepția primei salvări.
  5. La un moment programat – Va declanșa fluxul de lucru la o anumită oră specificată.

Este complicat? Iată câteva exemple pentru o înțelegere mai bună:

Doar la prima salvare

De exemplu, sunt Tibor, agent de vânzări la compania ABC. Trimit un e-mail de bun venit pentru noii clienți. Creez un flux de lucru pentru acest lucru și condiția care va declanșa fluxul de lucru va fi Doar la prima salvare. Acesta va declanșa fluxul de lucru doar atunci când este creat un nou record.

Doar atâta timp cât condiția este adevărată

Recordurile aflate în stadiul ‘Vânzări încheiate – finalizate’ vor fi automat atribuite mie. Aceasta se va întâmpla doar o singură dată în ciclul de vânzări al recordului. Așadar, voi crea un flux de lucru cu condiția Doar atâta timp cât condiția este adevărată. După ce fluxul de lucru este executat, nu va mai efectua aceeași acțiune pe același record.

De fiecare dată când recordul este salvat

Dacă o oportunitate este câștigată, 5% din suma totală se va aloca agentului de vânzări. Nu pierd timpul cu calcule, așa că voi crea un flux de lucru pentru asta. Va trebui să ruleze de fiecare dată când recordul este salvat, iar valorile vor fi actualizate automat.

De fiecare dată când recordul este modificat

Vreau ca SOMACRM să-mi trimită un e-mail de fiecare dată când cineva modifică valoarea câmpului ‘Sumă’ în modulul Oportunități. Voi crea un flux de lucru cu condiția De fiecare dată când recordul este modificat. Acest flux de lucru va fi executat de fiecare dată când o modificare + salvare are loc pe un record.