Crearea unei unități

Crearea unei entități

Prin intermediul sarcinilor, puteți crea automat înregistrări atunci când condiția fluxului de lucru este îndeplinită pe înregistrarea originală. Vom lua în considerare două module diferite: Proiecte și Sarcini de proiect pentru a arăta cum funcționează această sarcină.

Trebuie să selectați modulul Proiecte din meniul derulant Selectați Modulul. Condiția de execuție a fluxului de lucru este Doar la prima salvare. Deci, aceasta va crea, probabil, o Sarcină de Proiect de fiecare dată când un proiect este creat. Faceți clic pe Următorul.

Fluxul de lucru va crea o nouă sarcină de proiect doar atunci când prioritatea proiectului este Mare, astfel încât acest lucru trebuie setat ca o condiție.

Faceți clic pe Următorul.

Faceți clic pe Adăugați Sarcină și apoi pe Creare Entitate.

Acum introduceți denumirea sarcinii, doar pentru informarea dumneavoastră. Faceți clic pe Module pentru crearea înregistrărilor în meniul derulant, selectați înregistrarea nouă pe care doriți să o creați atunci când condiția fluxului de lucru este îndeplinită pe înregistrarea originală. Selectez Sarcină Proiect ca modul nou pe care doresc să-l creez. Asta înseamnă, pe scurt, că de fiecare dată când un proiect este creat și prioritatea este mare, o sarcină de proiect va fi creată automat.

Când selectați modulul nou pe care doriți să-l creați, toate câmpurile obligatorii vor apărea în acel modul. Trebuie să completați datele pe care doriți să le includeți în noua înregistrare creată, care va fi generată atunci când condiția fluxului de lucru este îndeplinită pe modulul original. De exemplu, modulul original este Proiecte, iar modulul nou pe care doriți să-l creați este Sarcini de Proiect. Când fluxul de lucru rulează, doriți ca sarcina Testare și raportare erori să fie creată automat. Când sarcina de proiect este creată, doriți să adăugați informațiile de bază.

Puteți folosi modulul original (în exemplul nostru, Proiecte) pentru a completa câmpurile noului modul (Sarcini de Proiect). În exemplul de mai sus, Numele Sarcinii de Proiect este textul brut Testare și raportare erori. Selectați ‘Proiecte’ din meniul derulant, iar datele Proiectelor vor completa câmpurile Sarcinii de Proiect. Acum câmpurile Atribuit, Legat de, Dată începere și Dată finalizare din modulul original (Proiecte) vor apărea și în noua înregistrare (Sarcini de Proiect).

Pentru a actualiza modificările, faceți clic pe Salvare.

Referință funcționalitate personalizată

Acest flux de lucru necesită modificări la nivel de cod, astfel că nu este susținut de conturile personalizate SOMACRM. Unele funcționalități personalizate sunt dezvoltate pentru a îndeplini cerințe specifice în SOMACRM, cum ar fi:

  1. Cantitatea de produse va scădea atunci când se emite o factură pentru ele.
  2. Cantitatea de produse va crește atunci când starea comenzii este actualizată la Livrare primită.
  3. Se trimite un e-mail de notificare către proprietarul tichetului și către contactul asociat atunci când un tichet este creat, când se adaugă comentarii și când se închide.