Termeni și condiții generale

Prezentul document intitulează „Termenii și condițiile generale” (denumiți în continuare „T&C”) reglează drepturile și obligațiile SOMA SLOVENSKO s.r.o. (denumită în continuare „Furnizor”), în calitate de dezvoltator și vânzător al software-urilor administrative SOMA SLOVENSKO s.r.o. (denumite în continuare „Software”), precum și ale clienților care utilizează Software-ul (denumiți în continuare „Client”).

Furnizor

Nume: ŠOMA SLOVENSKO s.r.o.
Sediu: 98 601 Fiľakovo, Daxnerova 13/194
Țara: SLOVACIA
Reprezentant: Sípos Lóránt, director executiv
Cod de înregistrare: 2023036642
Email: hu@somacrm.eu

I. CAPITOL

Dispoziții generale

Prevederile prezentelor T&C se aplică tuturor relațiilor juridice care vizează utilizarea și accesarea Software-urilor oferite de Furnizor, precum și serviciilor conexe acestora, de către Client. Lista și descrierea actualizată a Software-urilor și a Serviciilor (denumite în continuare „Servicii”) sunt disponibile pe site-ul web al Furnizorului, www.somacrm.hu (denumit în continuare „Site-ul”).

1.Serviciu
Obiectul serviciului constă în asigurarea utilizării software-urilor SOMA SLOVENSKO s.r.o. (denumite în continuare „Serviciu”), precum și furnizarea de servicii suplimentare asociate software-urilor. În funcție de software, Utilizatorul poate avea posibilitatea de a închiria sistemul informatic necesar pentru funcționarea software-ului. Dreptul de utilizare al Utilizatorului se extinde la cele mai recente versiuni ale software-ului care vor fi disponibile în perioada de închiriere. Furnizorul va asigura accesul gratuit la cea mai recentă versiune a software-ului pentru clienții care beneficiază de un abonament lunar (model de închiriere).

2.Aplicare
Termenii și condițiile generale aplicate de Utilizator sunt automat parte integrantă a contractului încheiat între părți, cu excepția cazului în care părțile au convenit expres și în scris altfel. În cazul în care prezentul T&C conține o clauză contractuală care se abate semnificativ de la practica uzuală a contractelor sau de la dispozițiile referitoare la contract, aceasta va fi marcată cu litere îngroșate pentru a atrage atenția. Prin acceptarea acestui T&C, Utilizatorul confirmă că a fost informat expres despre această clauză contractuală și că o acceptă după citirea acesteia.

II. CAPITOL

Comandă și facturare

3.1. Clientul are posibilitatea de a comanda Software-ul prin următoarele modalități:

3.1.1. Comandă personală
Clientul poate comanda Software-ul personal la sediul Furnizorului. În cazul unei comenzi personale, plata Software-ului se poate face doar prin card bancar imediat. După procesarea comenzii personale și a plății financiare, Furnizorul va trimite confirmarea comenzii la adresa de e-mail furnizată de Client, împreună cu datele de autentificare ale Software-ului comandat.

3.1.2. Comandă telefonică
Clientul poate comanda Software-ul prin telefon. După efectuarea comenzii telefonice, Furnizorul va trimite confirmarea comenzii și factura electronică aferentă Software-ului comandat la adresa de e-mail furnizată de Client. Plata Software-ului se poate face doar prin transfer bancar. După procesarea plății financiare, Furnizorul va trimite confirmarea comenzii și datele de autentificare ale Software-ului comandat la adresa de e-mail furnizată de Client.

3.1.3. Comandă prin e-mail
Clientul poate comanda Software-ul prin e-mail. Comanda poate fi făcută prin intermediul adresei de e-mail centrală a Furnizorului (hu@somacrm.eu), sau prin contactul desemnat al Clientului. După plasarea comenzii prin e-mail, Furnizorul va trimite confirmarea comenzii și factura electronică aferentă Software-ului comandat la adresa de e-mail furnizată de Client. Plata Software-ului se poate face doar prin transfer bancar. După procesarea plății financiare, Furnizorul va trimite confirmarea comenzii și datele de autentificare ale Software-ului comandat la adresa de e-mail furnizată de Client.

3.1.4. Comandă online
Clientul poate comanda Software-ul online prin intermediul Site-ului Furnizorului. După selectarea pachetului de Software dorit și furnizarea datelor de facturare, Clientul poate plasa comanda online. În cazul unei comenzi online, plata Software-ului se poate face doar prin card bancar. Site-ul utilizează PayPal pentru procesarea plăților prin card, un sistem de acceptare a cardurilor securizat, care utilizează protocolul SSL. După confirmarea comenzii online, Site-ul va redirecționa Clientul către pagina de plată PayPal, unde plata se va face direct pe site-ul operat de PayPal, conform reglementărilor și standardelor de securitate internaționale. După procesarea plății cu cardul, Furnizorul va trimite confirmarea comenzii și datele de autentificare ale Software-ului comandat la adresa de e-mail furnizată de Client.

 

3.2. Clientul este obligat să furnizeze Furnizorului următoarele date în timpul comenzii:

Nume/denumire companie

Adresă de facturare

Cod fiscal

Număr înregistrare companie

Numele persoanei de contact

Adresa de e-mail a persoanei de contact

Numărul de telefon al persoanei de contact

Clientul este obligat să raporteze Furnizorului orice modificare a datelor furnizate în timpul comenzii, fără întârziere, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la apariția modificării, și să dovedească în mod credibil schimbările survenite. Furnizorul nu va fi responsabil pentru daunele cauzate de nerespectarea acestei obligații.

3.3. Furnizorul nu este obligat să verifice dreptul de reprezentare al persoanei care acționează în numele Clientului, nici amploarea acestuia. Declarațiile persoanei care acționează în numele Clientului vor legă toate părțile, iar Furnizorul nu va fi responsabil pentru niciun fel de daune legate de acestea.

3.4. După efectuarea plății, Furnizorul va trimite Clientului factura pentru achiziționarea Software-ului la adresa de e-mail furnizată. După descărcarea facturii, Clientul poate să o imprime sau să o stocheze electronic. Imprimarea și stocarea facturii sunt responsabilitatea exclusivă a Clientului. Prin acceptarea acestui T&C, Clientul își dă consimțământul expres ca Furnizorul să emită și să trimită factura în acest mod.

3.5. În cazul plății prin transfer bancar, obligațiile de plată ale Clientului față de Furnizor sunt considerate îndeplinite în momentul în care suma respectivă este creditată integral în contul bancar al Furnizorului.

III. CAPITOL

Termeni și condiții de utilizare

Structura de închiriere

3.Crearea, durata și rezilierea contractului
3.1. Utilizatorul încheie un contract de utilizare cu Furnizorul pentru utilizarea sistemului informatic necesar funcționării software-ului, pe bază de abonament lunar sau anual, în cadrul căruia Furnizorul pune software-ul la dispoziția Utilizatorului și a utilizatorilor finali înregistrați, la o adresă de internet specificată. Contractul se încheie după ce Utilizatorul trimite comanda, fie verbal, fie în scris, iar Furnizorul o acceptă, urmată de prima plată. Prin efectuarea primei plăți, Utilizatorul confirmă încheierea contractului și acceptă termenii și condițiile generale. Încheierea contractului face ca utilizarea sistemului informatic necesar funcționării software-ului să devină contra cost, începând cu data semnării contractului.

3.2. Contractul este pe durată nedeterminată. Utilizatorul poate rezilia contractul oricând, în mod corespunzător și în scris, cu efect imediat. În acest caz, Furnizorul va emite o factură pentru partea proporțională a taxei lunare aferente lunii respective. Furnizorul poate suspenda imediat prestarea serviciilor dacă Utilizatorul nu a achitat taxa de servicii la termen sau o parte din aceasta. Perioada maximă de suspendare este de 30 de zile de la data scadenței facturii curente. În această perioadă, Utilizatorul nu va putea utiliza software-ul și serviciile suplimentare asociate acestuia. Dacă taxa de serviciu este achitată, Furnizorul va reactiva accesul Utilizatorului la software și la serviciile suplimentare asociate acestuia. Dacă plata taxei lunare nu este efectuată în termen de 30 de zile de la data scadenței facturii, contractul se reziliază automat. În cazul în care contractul încetează, Furnizorul va întrerupe toate serviciile suplimentare legate de software și va șterge datele asociate acestor servicii. Utilizatorul este obligat să achite taxa lunară și pentru perioada de suspendare. Dacă Utilizatorul dorește să reactiveze un serviciu de închiriere care a fost reziliat deja sau care a încetat automat din motivele menționate mai sus, acest lucru se poate face sub următoarele condiții: dacă dorește să lucreze cu o bază de date complet nouă, va trebui să comande din nou serviciul și să efectueze prima plată lunară. Dacă Utilizatorul dorește să reactiveze vechea sa bază de date, va trebui să achite taxa completă de servicii aferentă perioadei dintre reziliere și reactivare. Furnizorul poate rezilia imediat contractul dacă Utilizatorul are datorii restante mai mari de 30 de zile față de acesta, dacă se inițiază o procedură de lichidare împotriva Utilizatorului sau dacă Utilizatorul încalcă prevederile prezentului contract.

3.3. Odată cu încetarea contractului, obligațiile Furnizorului de prestare a serviciilor încetează, inclusiv obligația de a furniza Utilizatorului orice servicii suplimentare legate de software.

4.Condiții de plată
4.1. Plata pentru serviciile Furnizorului se face în conformitate cu lista de prețuri valabilă la momentul încheierii contractului, în funcție de valoarea și termenul de plată specificat.

4.2. Plata se efectuează lunar în avans sau anual în avans, pe baza facturii proforma trimise prin e-mail. Utilizatorul se angajează să plătească taxa de utilizare a software-ului în avans, pentru fiecare lună începută, către Furnizor. Plata este datorată până pe data de 5 a fiecărei luni, pe baza facturii de plată trimise până la sfârșitul lunii precedente. Furnizorul va emite o factură pentru suma transferată și o va trimite Utilizatorului.
Dacă Utilizatorul nu efectuează plata la termen, va datora taxa de închiriere și dobânda de întârziere pentru perioada în care plata a întârziat.
Dacă Utilizatorul nu plătește taxa de închiriere, Furnizorul are dreptul să solicite rambursarea altor costuri necesare pentru recuperarea datoriei și cheltuielilor de procedură de colectare.
Dacă Utilizatorul are o datorie restantă de cel puțin 15 zile, Furnizorul are dreptul să limiteze serviciul. În cazul unei limitări, taxa de restabilire a serviciului va fi de 20.000 HUF + TVA.

4.3. Furnizorul are dreptul de a modifica taxa pentru serviciu, dacă notifică în scris clienților săi despre intenția de modificare cu cel puțin 60 de zile înainte de modificare. Dacă Utilizatorul acceptă modificarea printr-o declarație de acceptare sau nu reziliază contractul în mod corespunzător până la termenul de modificare, noile taxe de serviciu vor deveni aplicabile de la acea dată.

5.Termeni de utilizare pentru client
5.1. SOMACRM și SOMAWeb se bazează pe mai multe sisteme open-source, iar ca un sistem integrat, include următoarele componente: Apache software, MySQL server, PHP, vTiger CRM, SugarCRM, ADOdb, Smarty, PHPMailer, phpSysinfo, MagpieRSS, Open Cart, WordPress, Joomla și alte sisteme open-source, pe care SOMACRM și SOMAWeb le utilizează ca module suplimentare. Furnizorul și distribuitorul nu au nicio legătură cu producătorii acestor componente și nu beneficiază de suportul producătorilor sau comisioane din vânzări. Sistemul poate fi utilizat de către închiriator conform licenței GNU GPL. Părțile sistemului programate individual pe comandă vor deveni proprietatea Furnizorului, cu mențiunea că același cod poate fi utilizat de Furnizor pentru propriile sale scopuri, vândut sau închiriat unei terțe părți sau companie.

5.2. Drepturile utilizatorului asupra software-ului sunt limitate la utilizarea acestuia, iar pentru anumite software-uri, aceasta include și serviciile suplimentare detaliate în alte secțiuni ale prezentelor termeni și condiții.

6.Obligațiile utilizatorului
6.1. Utilizatorul este obligat să furnizeze datele necesare pentru furnizarea serviciului într-un mod complet și corect și să comunice imediat în scris orice modificare a acestora. Acest lucru se aplică în mod special datelor de facturare, precum și adresei de e-mail.
6.2. Utilizatorul este responsabil pentru asigurarea condițiilor necesare de utilizare din partea sa, pentru furnizarea echipamentelor hardware adecvate (vezi cerințele sistemului) și pentru asigurarea conexiunii de telecomunicații între utilizator și serverul furnizorului. Serviciul poate fi utilizat doar cu o conexiune activă la Internet.
Cerințe de sistem:
Cerințe hardware: sistem Intel X86 sau X64
RAM: 1 GB RAM
Sisteme de operare: Windows XP, Windows 2003, Windows 2008, Windows 7, Windows 8.x, Debian 4.0/5.0, Centos până la 5.2, Fedora Core 6/9
Browsere: Internet Explorer 7, 8, 9, Firefox 3.6, 5.0, 7.0, Google Chrome 15, Opera 11
6.3. Utilizatorul este responsabil să configureze sistemul și programele sale (de exemplu, prin măsuri adecvate de securitate împotriva virușilor și răspândirii acestora), astfel încât securitatea, integritatea și disponibilitatea sistemului să nu scadă.
6.4. Utilizatorul este obligat să păstreze confidențialitatea parolelor și a datelor de acces utilizate pentru software. De asemenea, este responsabil pentru plata serviciilor comandate sau utilizate de o terță parte folosind datele sale de acces și parolele sale.
6.5. Utilizatorul trebuie să informeze imediat Furnizorul atunci când află că o terță parte neautorizată cunoaște datele sale de acces sau parolele. Utilizatorul este obligat să își schimbe parola imediat ce bănuiește că o terță parte a avut acces la aceasta.
6.6. Furnizorul va efectua o copie de siguranță zilnică, care va fi păstrată timp de 30 de zile. Orice altă frecvență de backup și perioadă de păstrare a acestora se poate stabili printr-un contract personalizat.
6.7. Utilizatorul se obligă să salveze periodic datele pe care le gestionează în software, în funcție de semnificația acestora, pentru a putea fi recuperate în caz de pierdere de date.
6.8. Utilizatorul este obligat să informeze Furnizorul cu privire la erorile clar vizibile și să ofere suport adecvat în procesul de remediere a acestora.
6.9. Raportarea erorilor de program se poate face doar în scris, prin intermediul portalului clientului https://support.somacrm.hu, iar raportarea trebuie să includă o descriere a mediului de rulare care să faciliteze reproducerea erorii detectate. Corectarea erorilor de program se poate face doar la sediul Furnizorului. Stabilirea dacă o problemă reprezintă o eroare de program este competența exclusivă a Furnizorului. Dacă problema nu este considerată o eroare de program, Utilizatorul este obligat să plătească taxa stabilită în lista de prețuri a serviciilor aplicabile pentru analiza și rezolvarea erorii.
6.10. Utilizatorul este obligat să se abțină de la orice activitate ilegală referitoare la obiectul prezentului contract și de la încălcarea reglementărilor autorităților și a stipulațiilor contractuale.

7.Răspundere
7.1. În caz de îndeplinire defectuoasă a contractului, Utilizatorul poate solicita o reducere a prețului sau poate rezilia extraordinar contractul.
7.2. Furnizorul este obligat să acționeze cu pregătirea profesională necesară, conform celor mai bune cunoștințe profesionale și respectând în permanență reglementările profesionale. Furnizorul este responsabil pentru neîndeplinirea obligațiilor sale și trebuie să corecteze, fără plată, partea defectuoasă a sistemului web programat individual de angajații săi, într-un interval de timp cât mai scurt. Corectarea gratuită nu se aplică pentru îndeplinirea noilor cerințe tehnice apărute din cauza progresului tehnologic pentru un sistem web care a funcționat deja corect, și nu se aplică pentru daunele cauzate de evenimente sau acțiuni externe activității Furnizorului. Părțile convin reciproc și irevocabil că răspunderea pentru daunele apărute în urma activității legate de închirierea serviciului va fi limitată la maximum 3 luni din valoarea chiriei lunare datorate de Utilizator.
7.3. Furnizorul nu își asumă răspunderea pentru niciun fel de daune directe sau indirecte (de exemplu, dar fără a se limita la, pierderi de date, pierderi de profituri comerciale, întreruperea activității comerciale, alte pierderi financiare) care pot rezulta din utilizarea software-ului sau dintr-o funcționare întreruptă a acestuia.

8.Protecția datelor
Angajații și colaboratorii Furnizorului acceptă că informațiile confidențiale și secretele comerciale referitoare la Utilizator, în legătură cu utilizarea software-ului, trebuie păstrate pe termen nelimitat și nu pot fi transmise unor terțe părți. Utilizatorul își exprimă acordul explicit ca datele sale să fie gestionate și înregistrate de Furnizor și subcontractorii acestuia, precum și de partenerii contractuali implicați în tranzacție, și se obligă să pună la dispoziția Furnizorului datele și documentele necesare pentru îndeplinirea sarcinilor sale.
Pe durata prezentului contract și după încheierea acestuia, părțile, subcontractorii Furnizorului și partenerii contractuali se angajează să respecte confidențialitatea și să protejeze drepturile legate de persoana fiecăruia, cu respectarea în mod deosebit a protecției reputației persoanelor fizice și juridice. În cazul încălcării acestei obligații, partea vinovată va fi responsabilă pentru despăgubiri. Furnizorul declară prin prezenta că va gestiona datele personale și informațiile puse la dispoziție de Utilizator conform reglementărilor aplicabile ale GDPR și ale Legii privind protecția informațiilor.

9.Suportul pentru produs
În cadrul SOMACRM și SOMAWeb, utilizatorul poate achiziționa servicii de suport pentru produs pentru o perioadă de 1 an, odată cu instalarea acestora pe sistemul informatic al utilizatorului de către furnizor. Prelungirea suportului pentru produs este posibilă anual, prin plata taxei de suport pentru produs aferente software-ului. Furnizorul va informa utilizatorul cu privire la expirarea suportului pentru produs și opțiunile de prelungire înainte de termenul de expirare. În cazul unei modificări a contractului (de exemplu, extindere de program), data acceptării revizuite a Termenilor și condițiilor (T&C) nu va afecta termenul de expirare al urmării produsului. Clienții care beneficiază de un contract activ de suport pentru produs pot solicita gratuit actualizările software-ului care apar în perioada de suport validă, conform termenilor specificați în contract.

9.1. Serviciile de Suport pentru Produs pentru Software includ următoarele:

  • Suport pentru clienți;
  • Portal pentru clienți;
  • Actualizări (modificări, dezvoltări, conformitatea cu legislația);
  • Baza de cunoștințe online;
  • Acces la servicii online (domeniu, găzduire, server de e-mail, server, sistem de backup al datelor) pentru produsele eligibile;
  • Participarea în programul de fidelitate;
  • Informații profesionale continue.

9.1.1. Suport Clienți
Pe durata suportului pentru produs, pentru cea mai recentă versiune a software-ului, Furnizorul va oferi asistență telefonică și prin e-mail pentru Client, utilizând datele de contact și intervalele orare menționate pe site. Suportul pentru clienți se va concentra pe consultanță privind instalarea, configurarea și utilizarea software-ului, iar Furnizorul va primi sugestii, raportări de erori și reclamații referitoare la software. Suportul pentru clienți acoperă doar ajutorul general și specific ce poate fi oferit telefonic și prin e-mail. Serviciile care depășesc această asistență vor fi disponibile contra cost. Furnizorul se angajează să înceapă investigarea erorilor și reclamațiilor în termen de 48 de ore lucrătoare de la primirea acestora.

9.1.2. Portalul Clienților
Pe durata suportului pentru produs, Furnizorul va acorda acces la portalul clientului disponibil pe site-ul său (https://support.somacrm.hu) prin furnizarea unei adrese de e-mail și a unei parole. Clientul poate trimite cereri și raporta erori prin portalul clienților.

9.1.3. Actualizări și Conformitate cu Legislația
Furnizorul se angajează să monitorizeze continuu modificările legislației care afectează funcționarea software-ului sau care sunt esențiale pentru operarea acestuia. De asemenea, Furnizorul se angajează să dezvolte, îmbunătățească și optimizeze constant software-ul din cauza complexității sistemelor informatice și a schimbărilor dinamice din mediul de piață. Pe durata suportului pentru produs, Furnizorul va pune la dispoziția Clientului actualizările software-ului conform legislației în vigoare, care sunt necesare pentru sistemul informatic și pentru funcțiile deja existente.

9.1.4. Baza de Cunoștințe Online
O colecție în continuă expansiune de linkuri profesionale disponibile 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, descrieri, imagini, videoclipuri și exemple, care ajută Clientul în utilizarea Software-ului.

9.1.5. Participarea la Sistemul de Reduceri pentru Fidelitate
Clientul este eligibil pentru o reducere individuală care nu poate fi combinată cu alte promoții/reduceri pe durata continuă a Suportului pentru Produs. Mărimea reducerii este de 5% după al doilea an de Suport pentru Produs, iar aceasta va crește cu câte 5% la fiecare 3 ani (reducerea maximă este de 20%).

9.1.6. Trimiterea Materialelor Informaționale Profesionale
Furnizorul va trimite Clientului, periodic și pe o perioadă nedeterminată, informații prin e-mail referitoare la noutăți legate de Software și modificări ale legislației.

9.1.7. Limitări ale Suportului pentru Produs
Suportul pentru Produs nu include adaptarea sistemelor Clientului pentru a accepta Software-ul, nici investigarea eventualelor probleme cauzate de erori ale bazelor de date sau hardware-ului utilizat de Client, modificări ale sistemului de operare sau componentelor sale, precum și remedierea conflictelor de software. Suportul pentru Produs nu include furnizarea de Servicii suplimentare legate de Software, care vor fi disponibile exclusiv contra cost, pe bază de comandă scrisă.

Suportul pentru produs nu include:

  • Realizarea de reparații ale sistemului sau datelor care nu sunt cauzate de funcționarea defectuoasă a programului (în special, dar nu exclusiv: deteriorarea sistemului sau a bazei de date, utilizare incorectă, înregistrare greșită a datelor);
  • Investigarea și rezolvarea problemelor cauzate de infrastructura inadecvată sau lățimea de bandă a internetului;
  • Restaurarea datelor sau a sistemului din cauza unui virus;
  • Intervenția la fața locului;
  • Servicii de suport la distanță;
  • Verificarea backup-urilor;
  • Formare și consultanță;
  • Instalarea pe hardware nou sau conversie;
  • Investigarea și remedierea problemelor cauzate de intervenția unei terțe părți;
  • Transpunerea modificărilor pe sistemele livrate de terțe părți (de exemplu: formatul datelor, structura datelor);
  • Investigarea și rezolvarea problemelor cauzate de defecte hardware sau de rețea;
  • Intervențiile hardware necesare din cauza modificărilor legislative, inclusiv piesele de schimb, costurile de manoperă și transportul aferente;
  • Cerințele Clientului care decurg din schimbările legislative, dar care pot fi rezolvate cu sistemul existent fără modificări ale software-ului;
  • Investigarea și corectarea problemelor apărute în versiunile mai vechi ale software-ului.

Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica unilaterally serviciile gratuite incluse în Suportul pentru Produs, precum și serviciile suplimentare disponibile contra cost.

10.Răspundere și compensare

Furnizorul este obligat să asigure buna funcționare a software-ului pe durata contractului. Această obligație nu se aplică sau se aplică contra cost, în cazul în care defectul software-ului apare din cauza unui eveniment de forță majoră, accident sau utilizare incorectă.

Furnizorul nu își asumă răspunderea pentru defectele sau daunele cauzate de factori externi, în special în cazurile în care baza de date necesară pentru funcționarea codului programului este ștearsă, distrusă, devine inaccesibilă sau a fost modificată de o terță parte. De asemenea, Furnizorul nu este responsabil pentru întreruperile, încetinirile sau problemele cauzate de conexiuni la internet sau orice altă rețea de date.

• Furnizorul nu garantează că software-ul va satisface în totalitate cerințele Utilizatorului.

• Părțile sunt conștiente că internetul nu este un mediu sigur și nu este posibil să se prevadă toate metodele de atac. Furnizorul va depune toate eforturile pentru a închide eventualele breșe de securitate, dar nu își asumă nicio răspundere în acest sens.

• Furnizorul nu își asumă răspunderea pentru daunele rezultate din utilizarea software-ului (în special întreruperea activității comerciale, pierderea profitului, pierderea datelor și a informațiilor).

• Părțile convin reciproc și irevocabil că răspunderea materială a Furnizorului se va limita la suma echivalentă cu 60% din taxa de serviciu.

11. Personalizarea și modificarea funcționării

Furnizorul va oferi utilizatorilor personalizarea și dezvoltarea suplimentară a sistemului SOMACRM și SOMAWeb contra unei taxe suplimentare. Dezvoltările personalizate vor fi realizate întotdeauna de către specialiștii Furnizorului. Oferta de preț pentru cerințele de dezvoltare personalizată va fi stabilită și întocmită de Furnizor în funcție de necesitățile apărute.

Utilizatorul poate solicita soluții personalizate numai după ce a fost contactat de Furnizor și după discuțiile cu acesta, iar comanda va fi plasată după stabilirea condițiilor contractuale și specificațiilor detaliate.

12. Alte dispoziții

Părțile declară că toate comunicările referitoare la prezentul contract, inclusiv modificarea acestuia, vor fi făcute în scris, folosind datele de contact specificate în secțiunea introductivă ce conține datele părților. În cazul în care apar modificări ale datelor părților, acestea vor fi notificate celorlalte părți în termen de 5 zile de la schimbarea datelor respective.

Prețurile indicate în prezentul contract și în lista de prețuri publicată pe site-ul Furnizorului nu includ TVA.

Orice întârziere în exercitarea unui drept sau omiterea exercitării unui drept nu va constitui o renunțare la acel drept, iar exercitarea parțială sau exclusivă a unui drept nu va exclude exercitarea celorlalte drepturi sau a drepturilor rămase.

Nulitatea oricărei dispoziții din prezentul contract nu va afecta valabilitatea și aplicabilitatea celorlalte dispoziții ale acestuia. În cazul în care o dispoziție este parțial invalidă, restul contractului va rămâne valabil în forma sa neschimbată. În cazul nulității oricărei părți a contractului, părțile vor depune eforturi pentru a formula o reglementare care se apropie cel mai mult de dispoziția nulă, care să fie conformă cu legislația și cu intențiile părților la momentul încheierii contractului.

Opțiuni de aplicare a drepturilor

13. Solutionarea plângerilor

Utilizatorul poate depune reclamațiile referitoare la activitatea Furnizorului la următoarele date de contact:

Adresă poștală: 1027 Budapesta, Horvát u. 14.-24
Număr de telefon: 06 1 808 9700
E-mail: hu@somacrm.eu

14. Modul de soluționare a plângerilor

Furnizorul va răspunde în termen de cel mult 48 de ore (cu excepția zilelor de sărbători legale) la plângerea depusă de Utilizator la datele de contact menționate la punctul 13, indicând posibilitățile de soluționare a acesteia și locul, modalitățile și termenele pentru exercitarea drepturilor legale.

15. Alte opțiuni de aplicare a drepturilor

Dacă litigiul consumatorului cu Furnizorul nu este soluționat prin negocieri, următoarele opțiuni sunt disponibile pentru Utilizator:

  • Depunerea unei plângeri la autoritățile de protecție a consumatorilor: Dacă Utilizatorul constată o încălcare a drepturilor sale de consumator, are dreptul să depună o plângere la autoritatea de protecție a consumatorilor competentă în funcție de domiciliul său. După evaluarea plângerii, autoritatea va decide dacă va iniția o procedură de protecție a consumatorilor.
  • Comisia de conciliere: Pentru soluționarea amiabilă a unui conflict legat de calitatea serviciilor sau de încheierea și executarea unui contract, Utilizatorul poate iniția o procedură de conciliere la comisia de conciliere profesională competentă, situată în zona sa de reședință.
  • Acțiune în instanță: Utilizatorul are dreptul să își apere pretențiile în fața instanței de judecată, în cadrul unei proceduri civile, în cazul unui conflict referitor la drepturile de consumator.

Dispoziții finale

16.Furnizorul poate modifica termenii prezentului C.G.U. dacă informează clienții în scris cu cel puțin 2 luni înainte de modificare. Dacă Utilizatorul nu reziliază contractul conform regulamentului, cel târziu până la momentul în care modificarea devine aplicabilă, noile condiții contractuale vor fi aplicabile acestuia.

17.În ceea ce privește aspectele care nu sunt reglementate în prezentul contract, se vor aplica legislația în vigoare și obiceiurile internetului.

Data intrării în vigoare a acestor Termeni și Condiții Generale: 09.08.2020.