CRM pentru Manageri de Proiect

369 lei

/ lună

Cu utilizator nelimitat

CRM all-in-one pentru marketing

La achiziționarea pe 12 luni, prețul este doar 3690 RON

SKU: Teljes CRM Categorie: Etichetă:

Descriere

CRM complet pentru marketing, vânzări și suport excelent pentru clienți

Dacă lucrați la un proiect personal mai mic sau conduceți un proiect cu mai multe echipe pentru un client, instrumentele de management al proiectelor SOMA vă vor ajuta să lucrați mai eficient și mai rapid.

Integrați și gestionați proiectele legate de client

Colaborați cu clienții dvs., trimiteți mesaje și partajați fișiere prin intermediul portalului clientului.

Lucrați la un proiect pentru un client? Oferiți-le acces la portalul clientului SOMA, apoi împărtășiți starea proiectului și permiteți-le să încarce documente prin intermediul portalului clientului.

Gestionați stocurile și prețurile, creați oferte, trimiteți facturi și măsurați plățile

Gestionați livrările și stocurile, creați liste de prețuri, întocmiți oferte, gestionați comenzile și facturile care reduc automat stocurile disponibile. Puteți solicita plata online de la clienți, pe care o veți urmări ulterior în baza facturilor.

Gestionați produsele, serviciile și furnizorii

Sistemul de management al stocurilor SOMA înregistrează toate informațiile despre produse și servicii, inclusiv numere de serie, imagini, descrieri, prețuri, cantități disponibile și multe altele. Conectați-le la furnizori și comandați produse suplimentare mai rapid dacă stocul este pe cale să se epuizeze.

Tot ce aveți nevoie pentru a gestiona un proiect este disponibil într-un singur loc

Creați un proiect cu orice număr de sarcini și repere atribuite, împreună cu termenele limită. Asociați proiectul unui client, unui caz sau altei entități, astfel încât să fie întotdeauna ușor de găsit. Atașați fișiere, colaborați cu echipa, clienții și măsurați progresul din tabloul de bord al proiectului.

Urmărirea proceselor și diagramele Gantt

Dați clic pe vizualizarea detaliată a proiectului pentru a vedea rezumatul complet al sarcinilor proiectului și starea proiectului afișată prin diagramele Gantt.

Notificările mențin la curent participanții la proiect

Utilizatorii primesc notificări automatice pe ecran, prin e-mail sau în înregistrările de calendar ale sarcinilor atribuite, care urmează să expire.

Creați o listă de prețuri pentru fiecare strategie de preț

Dacă doriți să stabiliți prețuri diferite pentru produsele dvs. pe baza segmentelor de clienți, regiunii sau altor criterii, utilizați listele de preț din SOMA. Astfel, veți asigura faptul că echipele dvs. vor prezenta întotdeauna cele mai potrivite prețuri clienților.

Creați rapid oferte, facturi, comenzi de cumpărare și vânzare

Constructorul de șabloane SOMA vă permite să creați rapid oferte, facturi, comenzi de cumpărare și vânzare, care includ logo-ul și adresa companiei. Trimiteți-le clienților prin e-mail cu un simplu clic, iar mai târziu le veți putea găsi în registrele de contacte sau oportunități corespunzătoare.

Solicitați plata online, apoi urmăriți-o!

Acesta este cel mai simplu mod de a supraveghea plățile. Trimiteți cereri de plată online clienților dumneavoastră, care, odată finalizate, vor fi transferate în modulul de plăți SOMA din factura emisă. Clienții, atunci când se conectează la portalul privat SOMA, pot vizualiza ofertele și facturile.

Automatizați fluxurile de lucru

Ați automatiza sarcinile repetitive?

Creați reguli de tip „dacă – atunci” care automatizează sarcinile repetitiv importante. Aceste setări caută evenimentele specificate, de exemplu, dacă o oportunitate a rămas inactivă timp de 48 de ore sau dacă o factură a fost creată. Dacă se întâmplă oricare dintre acestea, sistemul poate trimite un e-mail, poate crea o sarcină, poate actualiza o notă sau poate trimite un mesaj SMS conform criteriilor date.

Prospectele și contactele sunt adăugate automat din formularul încorporat pe site-ul web?

Conectați SOMA cu un formular pe site-ul web și creați prospecte sau contacte automat. Toate informațiile găsite în câmpurile formularului vor fi transferate automat în câmpurile corespunzătoare din SOMA.

Ați dori să creșteți angajamentul printr-o listă de destinatari targetată?

Indiferent dacă doriți să ajungeți la consultanți în domeniul producției textile dintr-o zonă mai mare sau la manageri de marketing dintr-o regiune specifică, puteți seta audiența țintă a campaniei și trimite mesaje personalizate fiecărei audiențe cu doar câteva clicuri.

Ați dori să îmbunătățiți campaniile viitoare cu analiza emailurilor?

Deja trimisă campania? Uitați-vă cum a performat. Cât de eficient a fost subiectul? Câți oameni au deschis mesajul? Câți au dat clic pe linkuri? Cine a răspuns? Urmăriți care mesaje sunt relevante pentru ce persoane, la ce nivel s-au angajat și cum contribuie la stimularea interacțiunilor ulterioare.

Ați dori să urmăriți e-mailurile cu mesaje automate de răspuns?

Dacă un e-mail poate fi trimis pe baza unui eveniment stabilit, SOMA poate automatiza acest proces. Dacă destinatarul dă clic pe un link dintr-un e-mail pe care i l-ați trimis anterior și ziua sa de naștere se apropie sau contractul de servicii este pe cale să expire, pot fi aplicate răspunsuri automate. Acest lucru asigură că nu veți rata niciodată trimiterea unor notificări și mesaje importante, maximizând astfel oportunitățile de construire a relațiilor cheie.

Comunicarea adecvată la locul potrivit?

Fiecare înregistrare a unui contact conține o listă a campaniilor primite și reacțiile acestora. Echipele de vânzări și de gestionare a relațiilor cu clienții pot utiliza cu încredere aceste informații pentru a înțelege ce interesează contactul, astfel încât să poată trimite o comunicare mai relevantă.

Cunoașteți mai bine contactele dumneavoastră

Vitezați în câteva secunde!

SOMA vă arată toate istoricele interacțiunilor cu potențialii clienți și clienții. Pe paginile fiecărui contact, veți găsi informațiile lor personale, notițele scrise, e-mailurile și apelurile telefonice pe care le-ați avut cu aceștia. În plus, dacă ați atașat un fișier, le-ați trimis o solicitare sau ați interacționat cu ei în orice alt mod, toate aceste informații vor fi disponibile acolo, astfel încât să obțineți rapid toate detaliile despre ei și să acționați mai repede.

Aflați când să luați legătura, când să acționați, cu ajutorul notificărilor personalizabile

SOMA vă asigură că sunteți mereu la curent cu notificările afișate pe ecran, prin SMS sau e-mail, care vă avertizează atunci când un contact devine activ, inactiv sau are loc orice altă schimbare. Configurați notificări pentru contactele atribuite dumneavoastră sau echipei, sau selectați contactele individuale despre care doriți să primiți notificări.

Ați dori să vă mențineți obligațiile sub control cu ajutorul sarcinilor detaliate și evenimentelor din calendar?

Nu sunteți încă pregătit să contactați o persoană? Creați o notificare pentru a vă aminti să luați legătura cu aceasta mai târziu. Dacă ați programat deja o întâlnire, creați un eveniment în calendar. Sarcinile și evenimentele sunt asociate cu contactele, astfel încât informațiile lor sunt accesibile printr-un singur clic. Evenimentele din calendar pot fi sincronizate cu Google, Outlook și alte calendare.

Ați dori să importați contacte automat?

Petreceți mai mult timp cu contactele dumneavoastră și mai puțin cu sarcinile administrative. Indiferent dacă obțineți un contact dintr-un fișier CSV, un e-mail, un formular integrat pe un site web sau chiar dintr-o aplicație terță, precum Google Contacts, SOMA le va importa automat.

Ați dori să găsiți cu ușurință contactele utilizând instrumentul inteligent de căutare SOMA?

SOMA vă ajută să găsiți contactele potrivite. Căutați după nume, iar dacă nu vi-l amintiți, folosiți informații parțiale din profilul lor.

Câștigați afaceri mai rapid

Datele oportunităților sunt acum și mai clare

Veți ști întotdeauna pe ce să vă concentrați pentru a încheia mai multe afaceri. Faceți clic pe orice oportunitate pentru a vizualiza informațiile importante, cum ar fi contactele și organizațiile asociate, suma prognozată și data estimată de închidere. În plus, puteți adăuga note, atașa documente și purta discuții despre închiderea cu succes a afacerii. Pe măsură ce procesul avansează, puteți atașa cereri și facturi. Când câștigați oportunitatea de afaceri, creați proiecte cu un singur clic pentru echipa de vânzări, astfel încât să gestioneze rapid munca.

Doriți ca oportunitățile de afaceri să progreseze mai rapid printr-un ciclu de vânzări?

Nu ratați nicio oportunitate: setați o alertă atunci când o oportunitate rămâne prea mult timp într-o anumită fază. Grăbiți etapele oportunității prin semnătura digitală a acordurilor, contractelor și altor documente.

Ați dori să vedeți ce este important?

Folosiți lista filtrată a oportunităților. Puteți utiliza orice date pentru a filtra oportunitățile și a crea o listă, de exemplu, cele care sunt atribuite dumneavoastră sau cele care se vor închide în această săptămână.

Ați ține cont de obligațiile dumneavoastră prin sarcini detaliate și evenimente în calendar?

Nu sunteți încă pregătit să contactați un contact? Creați o notificare pentru a reveni asupra acestuia mai târziu. Dacă deja ați programat o întâlnire, creați un eveniment în calendar. Sarcinile și evenimentele sunt atribuite contactelor, așa că informațiile acestora sunt disponibile cu un singur clic. Evenimentele din calendar pot fi sincronizate cu Google, Outlook și alte calendare.

Afisează proiectul de oportunitate pe dashboard în timp real

Vizualizați planurile de oportunități pe dashboard în timp real, cu etape interactive care afișează oportunitățile din fiecare etapă în timp real.

Ați dori să adăugați detalii cu documente atașate sau comentarii?

Ați primit informații importante pentru o oportunitate într-un fișier extern? Atașați-l rapid oportunității cu un singur clic. Pe măsură ce oportunitatea avansează, dacă aveți nevoie de ajutorul unui expert, marcați pe cineva într-o notă pentru a atrage atenția asupra oportunității.

Planificați eficient cu prognozele predefinite

Vizualizați cele mai bune, cele mai proaste și cele mai probabile rezultate pentru a reduce riscurile în achizițiile de stocuri, dezvoltarea de noi produse, campanii și recrutare.

Previziune de venituri, perioade, luni și ani

Instrumentul de prognoză SOMA centralizează toate oportunitățile echipei de vânzări, apoi face automat setări bazate pe faza de vânzare și probabilitatea de închidere, prezentându-le într-un tabel care arată venitul estimat pe perioadele viitoare.

Venit prognozat pe baza diferitelor scenarii

Este greu să planificați în avans atunci când prognozele variază semnificativ. Planificați mai eficient cu prognoze care iau în considerare diferite scenarii.

Ați seta sume prognozate private pentru oportunități?

Setați suma prognozată privată în sus sau în jos, fără a o arăta vânzătorilor.

Ați dori să exportați prognozele într-un fișier CSV?

Faceți prognozele accesibile și altor membri prin exportarea lor într-un fișier CSV, astfel încât să le poată împărtăși sau analiza mai departe.

Analize și perspective asupra vânzărilor

Mențineți pulsul echipei de vânzări cu analizele de vânzări SOMA. Panoul de control al analizelor evidențiază statistici cheie despre echipă, planuri și organizație, cum ar fi cel mai bun membru al echipei și valoarea actuală a oportunităților deschise.

Doriți să vă adânciți în analize și analitică?

Ați dori să vedeți o statistică sau o tendință interesantă într-o analiză? Prin intermediul meniului, aveți acces la șapte analize conexe care dezvăluie cum activitățile echipei, structurile de planificare și procesele de afaceri contribuie la acest lucru.

Ați dori să vizualizați starea planului de vânzări?

Măsurarea la cel mai înalt nivel al stării organizației este rezultatul planurilor de vânzări și al tranzacțiilor câștigate. Tabelul valorilor planului arată creșterea și contracția acestora în timp. Ați observat o tendință interesantă? Utilizați datele din tabelul de sub fiecare diagramă pentru a urmări sursa până la un vânzător, faza de vânzare sau o altă sursă.

Ați dori să analizați diagramele împreună cu tabelele conexe?

Sub fiecare diagramă, există date în format tabelar care detaliază informațiile din tabele într-o varietate de moduri, oferind o imagine clară despre cum echipa, planurile și tranzacțiile contribuie la ceea ce vedeți. Mai multe diagrame și tabele predefinite afișează starea echipei de vânzări. Prin înțelegerea punctelor de vedere ale echipei de vânzări, activităților și procesului de vânzare, puteți găsi oportunități de îmbunătățire în fiecare activitate și proces.

Construiește un raport din orice date CRM

SOMA poate crea rapoarte din orice tip de date, generând tabele pivot și diagrame. Utilizați orice date de performanță ale echipei, planului, produsului sau altor controlori de performanță, apoi bucurați-vă de diagramele afișate pe panoul de control, unde le puteți accesa rapid sau exporta într-un fișier CSV pentru a le distribui în echipă sau pentru a le analiza în continuare.

Crearea unui raport din orice date în SOMA?

Ați dori să vedeți o statistică sau o tendință interesantă într-o analiză? Prin intermediul meniului, aveți acces la șapte analize conexe care dezvăluie cum activitățile echipei, structurile de planificare și procesele de afaceri contribuie la acest lucru.

Crearea de diagrame în timp real pe panoul de control?

Creați diagrame de tip cerc, linie sau coloane care afișează orice date din SOMA. Puteți construi un grafic cu coloane care arată valoarea oportunităților deschise pentru fiecare vânzător sau un grafic cu linii care indică veniturile noi pentru fiecare lună. Conform planului dvs., doriți să vizualizați frecvent aceste diagrame? Le puteți fixa cu ușurință pe pagina principală pentru a vizualiza întotdeauna datele în timp real.

Exportarea rapoartelor și diagramelor într-un fișier CSV?

Exportați orice raport sau diagramă pe care ați creat-o pentru a o împărtăși cu colegii sau pentru a efectua analize suplimentare.

Programarea rapoartelor periodice pentru a fi trimise prin e-mail?

Dacă dumneavoastră sau echipa dumneavoastră vizualizați periodic rapoarte, eliminați secțiunea de rapoarte și programați trimiterea acestora prin e-mail. Astfel, destinatarii vor primi rapoartele sau diagramele într-un fișier CSV.

Evenimente calendaristice integrate profund

Vizualizați evenimentele și sarcinile existente din calendar, care sunt sincronizate cu celelalte sisteme pe care le utilizați, de exemplu: Google Calendar. Automatizați crearea de noi sarcini, cum ar fi mementourile pentru urmărirea unei apeluri după ce aceasta a avut loc, și accesați interfața CRM asociată cu doar câteva clicuri.

Crearea de sarcini sau evenimente care conțin înregistrări?

Dacă lucrați cu potențiali clienți, contacte sau oportunități, creați sarcini și evenimente de calendar care duc automat la înregistrările corespunzătoare. Astfel, informațiile vor fi disponibile imediat când doriți să lucrați din nou pe ele.

Notificări pop-up pe ecran și pe mobil?

Când vine momentul acțiunii, primiți o notificare în browser sau pe mobil, precum și un memento în centrul de activități SOMA. Dacă nu este un moment potrivit pentru a vă ocupa de notificare, o puteți amâna sau reprograma evenimentul.

Crearea automată a sarcinilor de urmărire?

Folosiți fluxuri de lucru pentru a crea automat sarcini și evenimente, cum ar fi setarea unui memento care să vă notifice atunci când o oportunitate devine mai veche de 3 zile și este timpul să o urmăriți, sau configurarea unui apel atunci când o oportunitate ajunge într-o anumită fază.

Integrarea Google, Outlook și a altor calendare?

Sincronizați evenimentele cu Google Calendar, Outlook 365 și alte aplicații de calendar.

Dați viață documentelor de vânzări și marketing.

Centralizați, distribuiți, colaborați, măsurați și optimizați toate documentele de marketing și vânzări. De asemenea, integrați-le cu Box, Dropbox și Google Drive pentru mai mult spațiu de stocare gratuit.

Gestionați, căutați și distribuiți documente de vânzări și marketing în SOMA.

Ajutați echipele de vânzări și marketing să acceseze mai rapid informațiile importante despre potențialii clienți și clienți prin încărcarea prezentărilor și materialelor frecvent utilizate în SOMA. Vânzătorii pot găsi cu ușurință orice document și îl pot împărtăși clienților cu un singur clic.

Integrare cu Dropbox și Google Drive?

Obțineți stocare nelimitată și partajați fișierele cu ușurință și cu persoane din afacerea dumneavoastră, integrând cele mai frecvente servicii externe de partajare a fișierelor.

Partajarea documentelor cu un singur clic din sistemul de e-mail?

Cu un singur clic, puteți încărca un document sau partaja un link către un document din biblioteca de documente SOMA. Prin utilizarea linkurilor de document, destinatarii pot vizualiza documentul în vizualizatorul de documente urmărit de SOMA.

Colaborare în mod privat cu contactele pe documente confidențiale prin intermediul vizualizatorului de documente?

Schimbați mesaje în vizualizatorul de documente. Aveți nevoie să implicați pe cineva? Invitați-l folosind butonul de partajare. Utilizatorii CRM vor primi notificări în sistem pentru comentariile noi, în timp ce contactele externe vor fi informate prin e-mail. Acest lucru încurajează pe toată lumea să fie constant și activă în procesul de afaceri. Veți putea vedea indicatorii de acces la documente în timp real, pe nivelul paginii, cu o precizie de secundă. Urmăriți cum se angajează fiecare contact – în timp real, la nivelul paginii și cu o precizie de secundă, pentru fiecare document pe care îl partajați cu ceilalți. Acest lucru vă va ajuta să planificați următoarea fază de vânzare sau întâlnire.

Vizualizarea documentelor contactelor în înregistrările CRM?

SOMA va afișa automat toate documentele care au fost partajate între dumneavoastră și potențialii clienți sau contacte în modulul corespunzător. De asemenea, veți putea vizualiza cele mai importante statistici pentru a vedea în ce măsură contactul s-a angajat cu documentul respectiv.

Management eficient al clienților

Supravegheați fiecare fază a tranzacțiilor, de la crearea și atribuirea sarcinilor până la soluționare și încheiere.

14

ALOCARE AUTOMATĂ A CLIENȚILOR

Răspundeți instantaneu la orice apel și oferiți asistență eficient. SOMA va aloca automat cazul unui agent sau unei echipe. Ca alternativă, cazurile pot fi distribuite manual folosind indicatori precum încărcarea agentului și disponibilitatea acestuia.

11

STABILEAZA ORDINEA DE PRIORITATE A CAZURILOR

Personalizați lista cazurilor utilizând orice date. Acestea pot include SLA, categorie, cod client sau orice alt criteriu. Stabiliți datele dorite și vizualizați lista, apoi prioritizați cazurile în funcție de factorii cei mai importanți pentru afacerea dumneavoastră.

30

NU VEȚI PIERDE NICIODATĂ TERMENUL LIMITĂ PENTRU SOLUȚIONAREA UNUI CAZ

Alertațiile pe ecran și prin e-mail asigură faptul că cazurile cele mai importante sunt prioritizate. De asemenea, vă asigură că dumneavoastră și ceilalți implicați sunt informați despre momentul în care trebuie să acordați atenție unui caz sau unei sarcini asociate acestuia.

14

REVIZUIRE COMPLETĂ A ISTORICULUI CAZURILOR ÎNTR-O VITEZĂ MANNER

Accesați imediat toate informațiile necesare prin vizualizarea istoricului cazului în ordine cronologică, care include toate interacțiunile.

10

SUPORT MULTICANAL

Clienții dumneavoastră vă pot contacta oricând pe orice canal. SOMA vă pregătește să îi ajutați, creând și alocând automat cazurile atunci când este necesar, fie că vin prin e-mail, formulare web, portaluri pentru clienți, Twitter, apeluri sau chat.

Stabiliți o legătură profesională prin intermediul Portalului Privat pentru Clienți

Un loc pentru clienții dumneavoastră, unde pot vizualiza și actualiza cererile curente și anterioare, pot partaja facturi și fișiere, și pot accesa baza de cunoștințe pentru a găsi un răspuns la întrebările lor.

Accesați întreaga istorie a contactului dumneavoastră într-o clipită

Portalul pentru clienți le permite clienților autentificați să vizualizeze detalii ale istoricului lor de interacțiuni cu dumneavoastră. Puteți alege să le permiteți să vizualizeze, de exemplu, starea cererilor curente: solicitări, facturi și alte înregistrări pe care le-ați asociat cu ei în SOMA.

Schimbați documente și fișiere

Clienții pot partaja direct documente și fișiere prin intermediul portalului pentru clienți, eliminând astfel necesitatea de a crea e-mailuri și atașamente manuale.

Bază de cunoștințe: acces rapid la întrebările frecvente

Portalul pentru clienți oferă acces direct la baza de cunoștințe a companiei dumneavoastră, asigurându-se astfel că întrebările simple nu vor duce la apeluri către echipa de suport.

Crearea, trimiterea și actualizarea cererilor

Dacă baza de cunoștințe nu oferă o soluție pentru problema clientului, aceștia pot depune cazuri și pot atașa fișiere direct prin portalul pentru clienți. Apoi, se pot întoarce oricând pentru a vizualiza starea acestora și pentru a actualiza informațiile, dacă este necesar.

Garantarea fiabilității Serviciului Clienți cu SLA-uri

Asigurați-vă că problemele clienților sunt rezolvate în termenii SLA. Timpurile de soluționare standard ale SLA și extensiile sunt stabilite pe baza tipului de cerere, priorității clientului și altor criterii. Acestea pot fi monitorizate pentru fiecare agent în parte.

Stabiliți politici SLA pe baza clientului, regiunii sau a funcționalității

Creați oricâte politici SLA care stabilesc modul în care răspundeți diferitelor cazuri de urgență – adăugați aceste politici manual sau automat la cazuri folosind fluxurile de lucru.

Obiective și cazuri prioritare pentru un răspuns și o soluționare cât mai rapidă

Stabiliți timpi de răspuns și soluționare acceptabili pentru fiecare SLA, în funcție de faptul că problema este considerată de prioritate scăzută, medie, mare sau urgentă.

Stabiliți ore de suport pentru a putea oferi asistență clienților din diferite fusuri orare

Stabiliți ore de lucru pentru serviciul de asistență, astfel încât să puteți sprijini clienții din fusuri orare diferite. De asemenea, configurați zilele libere și perioadele de absență. SLA-urile vor fi apoi configurate doar pentru perioadele în care biroul este activ.

Alertele de prognoză atrag atenția agentului asupra expirării SLA

Configurați notificări automate pentru a ști când un obiectiv SLA se apropie, de exemplu, cu 30 de minute înainte ca un caz urgent să trebuiască rezolvat.

Eskalarea automată asigură că problemele și clienții prioritari sunt tratați corespunzător

Regulile și alertele de escaladare personalizabile în detaliu asigură că SLA-urile încălcate rămân o prioritate pentru echipa de suport, consolidând astfel încrederea clienților în compania dumneavoastră.

Utilizați starea SLA în fluxurile de lucru automatizate bazate pe SLA

Utilizați fluxuri de lucru pentru a atribui sau modifica SLA-urile pe baza regulilor sau pentru a executa activități bazate pe SLA-urile atribuite. De exemplu, dacă un caz închis anterior este redeschis, SOMA poate schimba starea cazului în „urgent” și crea o sarcină pentru agentul desemnat, solicitându-i să contacteze clientul în următoarele 30 de minute.

Analize și perspective pentru serviciul clienți

Modulele în timp real oferă perspective detaliate asupra stării echipei de suport. Vizualizați tendințele și abaterile de performanță pe diagrame atractive, apoi filtrați cazurile afectate de acestea.

Fiți la curent, în timp real, cu performanța cazurilor dumneavoastră

Vizualizați sarcinile rămase în funcție de starea cazului, vechime, agent desemnat etc. Faceți clic pe etichetele diagramelor și filtrați pentru a identifica care dintre agenții dumneavoastră sunt cei mai supraîncărcați și ce tipuri de cereri contribuie la volumul de muncă rămas.

Identificați ce factori împiedică sau stimulează procesele dumneavoastră de suport

Există mai multe obstacole care pot încetini procesele. Poate că atribuirea cazurilor durează prea mult, agenții acceptă cazurile cu întârziere, iar stările de așteptare se pot prelungi. Examinați datele pentru a identifica și rezolva aceste probleme.

Creați, programați și exportați rapoarte și diagrame personalizate

Extrageți datele din cazuri, clienți și alte domenii, apoi rezumați-le în tabele, rapoarte și diagrame personalizate. Salvați-le pe pagina principală, programați-le pentru a fi trimise periodic prin e-mail întregii companii sau descărcați-le în instrumente externe de analiză a datelor pentru analize suplimentare.

Răspunsuri rapide la problemele rezolvate anterior

Oferiți clienților și angajaților răspunsuri rapide la întrebările frecvente, construind o bază de cunoștințe privată sau publică cu cazuri deja rezolvate.

TRANSFORMAȚI CAZELE FRECVENTE ÎN ÎNTREBĂRI FRECVENTE (FAQ)

Răspundeți imediat la fiecare apel și oferiți ajutor eficient. SOMA va atribui automat cazul unui agent sau unei echipe. Ca alternativă, cazurile pot fi atribuite manual folosind indicatori precum încărcarea și disponibilitatea agenților.

OFERIȚI CLIENȚILOR ACCES LA ÎNTREBĂRI FRECVENTE (FAQ)

Creați un depozit de întrebări și răspunsuri frecvente, disponibil echipelor interne atunci când rezolvă cazuri de clienți, sau clienților prin portalul de suport, prevenind astfel necesitatea de a contacta echipa de suport pentru astfel de întrebări.

Aplicațiile SOMAMobil

Vizualizați un rezumat al evenimentelor și sarcinilor din ziua respectivă. Verificați cele mai recente comentarii, notificări și mementouri. Vizualizați, editați sau creați înregistrări CRM. Înregistrați automat apelurile mobile în înregistrările de contacte (Android). Configurați notificări și sarcini pe mobil. Importați potențiali clienți și contacte din cardurile de vizită fotografiate, accesați înregistrările și în modul offline și multe altele.