Descriere
Performanțe actualizate și contabilitate pentru fiecare client
Registru de sarcini
Registrul de sarcini necesar pentru generarea automată a acestora, pe care sistemul CRM îl folosește. Sarcinile sunt generate automat cu o săptămână înainte, luând în considerare vacanțele și zilele libere din calendar atunci când sunt desemnați responsabilii. După generarea automată, utilizatorii cu rol de lider pot modifica sau organiza sarcinile.

Afisează contabilitatea zilnică și salariile pe panoul de control
Pe pagina principală, puteți personaliza propriul panou de control, care ajută la gestionarea muncii zilnice și la o vizualizare rapidă. Dacă există un filtru (listă personalizată) care este important, îl puteți fixa și pe pagina principală.
Afisează proiectul de oportunitate pe panoul de control în timp real
Modulul Calendar permite adăugarea evenimentelor și sarcinilor programate, partajate și urmărite. O zi tipică pentru o persoană include gestionarea și monitorizarea activităților programate.
Modulul de Cronometru
Permite urmărirea timpului dedicat fiecărei sarcini în sistemul CRM. Timpul consumat poate fi afișat cu o iconiță de cronometru, iar utilizatorii pot adăuga observații la sarcină. Funcțiile de pauză și oprire sunt, de asemenea, disponibile. Acest modul este disponibil în secțiunile Companii, Contacte, Cereri, Proiecte și Sarcini de Proiect.

Compania reprezintă o întreprindere sau o instituție la care sunt asociate mai multe persoane
Compania reprezintă o întreprindere sau o instituție la care sunt asociate mai mulți angajați. Contactele, cum ar fi angajații, pot fi conectate direct la un record al companiei. Procesul decizional de afaceri poate fi urmărit.
Pot fi adăugate date ale clientului, cum ar fi numele companiei, numărul de înregistrare al firmei, data înființării, data înregistrării, sediul companiei și locația filialei
La datele clientului pot fi adăugate și informațiile de bază ale autorității fiscale (NAV): numărul de înregistrare fiscală, direcția competentă, numărul de identificare TVA al comunității, perioada de valabilitate, codul de calificare fiscală, codul GIIN al instituției financiare (FATCA) etc.

Registrul fondurilor de investiții
În registrul clienților, registrul fondurilor de investiții include datele de la Banca Națională a Ungariei (MNB), cu următoarele câmpuri.
Obligații de plată a TVA-ului
Codurile pentru stabilirea obligației de plată a TVA-ului conform formularului 17T201T-F01 și comentariile corespunzătoare se vor forma automat conform codurilor prezentate în imaginea de mai jos.

Date locale, date de bază
Registrul conține următoarele autorități fiscale (trebuie indicat și în cazul în care nu există o autoritate fiscală):
Autoritatea fiscală HIPA, Autoritatea fiscală pentru impozitul pe terenuri, Autoritatea fiscală pentru impozitul pe clădiri, Autoritatea fiscală pentru impozitul pe vehicule, Autoritatea fiscală pentru impozitul pe turism, Autoritatea fiscală pentru impozitul pe servicii municipale.


Referitor la plata unui avans sau transferul taxei
Despre plata în avans sau impozit, un e-mail de notificare va fi trimis clientului la data specificată, care va conține și sumele de plată.
Stimate client (companie)!
Vă rugăm să transferați impozitul menționat mai jos:
Denumire | Număr cont | Sumă (Ft) | Mesaj (Număr de identificare fiscală) | Termen de plată |
Impozit pe profit | 10032000-01076019 | 52 000,- | 12950380-2-41 | 2024.01.20 |
Dacă aveți întrebări legate de suma de plată, vă stăm la dispoziție.
Cu stimă,
echipa xy
Modulul de contacte
O conexiune poate reprezenta un prospect calificat. Conexiunile disting clienții calificați și, de asemenea, reprezintă persoanele cu care faceți afaceri. Aceștia pot acționa individual sau pot reprezenta o organizație.
Datele principale ale conexiunilor: Nume de familie, Prenume, Nume mijlociu, E-mail 1, E-mail 2, Telefon birou, Mobil, Companie (Companii), Tipul conexiunii. Tipul conexiunii poate fi furnizor, alt tip, partener de afaceri sau client.
Utilizatori
Utilizatorii sunt angajații din organizație care se pot autentifica în contul lor SOMACRM, accesează informații și efectuează sarcini pentru care au permisiuni. În SOMACRM, utilizatorii admin pot crea conturi de utilizator. Sistemul susține două tipuri de utilizatori: utilizatori admin și utilizatori standard. Utilizatorii cu drepturi admin pot adăuga noi utilizatori. SOMACRM le permite utilizatorilor să modifice adresa de e-mail, numele și vizualizarea implicită a prospectului. De asemenea, această secțiune ajută administratorii să atribuie roluri utilizatorilor individuali.
Note
La fiecare fișă de date (fie că este vorba de companie sau de un contact), există posibilitatea de a adăuga observații personalizate, astfel contribuind la înregistrarea informațiilor importante – se salvează automat persoana care a adăugat observația și data salvării acesteia.
Modulul de contract de servicii
Contractele semnate sau planificate pot fi adăugate la serviciile cu care s-a convenit cu clienții sau furnizorii.
Câmpurile de date includ: Subiect, Client, Adresa clientului, Temă, Frecvență, Total net, Valută, Modalitate de plată, Facturare, Termen de plată, Observații, Compania semnatară.
Unii clienți preferă să primească factura pe hârtie, iar alții prin e-mail; acest lucru va fi administrat separat.
Scopul este ca mai târziu să avem o facturare bazată pe ore de muncă, în care vom înregistra date similare celor de mai sus.

Modulul de sumare lunară
Pe baza datelor din contractul de servicii, sistemul va crea la sfârșitul fiecărei luni un rezumat al îndeplinirii lunare, de exemplu:
Modulul de cereri
Cererile ocazionale pot fi asociate cu clienții și sarcinile zilnice. Cererile, cunoscute și sub denumirea de cazuri, sunt cereri de suport generate de clienți pentru servicii. Acestea oferă echipei flexibilitate. După soluționarea cererii, cazurile trebuie închise. O cerere poate fi creată și dintr-un e-mail, pentru care este necesar un sistem de verificare a e-mailurilor.
Examinator de e-mailuri
Ajută la procesarea mesajelor primite pe adresa de e-mail specificată. Examinatorul de e-mailuri este suficient de inteligent pentru a gestiona eficient căsuța poștală. De asemenea, pot fi setate reguli specifice pentru a determina ce acțiuni să fie realizate asupra e-mailurilor. Mesajele vor fi examinate automat.


Modulul de șabloane de e-mail
Modele de e-mail pentru texte fixe, pornind de la un șablon de bază editabil. Util pentru trimiterea de e-mailuri informative în masă, de exemplu, pentru solicitări de materiale.
Modul de șablon PDF
Pentru contracte, certificate de performanță, procese verbale de predare-primire.
Modul de rapoarte
Email automatizat despre activitatea zilnică. Creează rapoarte zilnice, săptămânale sau lunare în mod automat în format Excel sau PDF. Pe pagina de start, se poate plasa un tablou de bord, iar datele pot fi afișate și grafic.
Modul de asistență pentru formatarea câmpurilor
Modulul de asistență pentru completarea corectă a datelor de referință gestionează introducerea formatului corect, după cum se poate vedea în imaginea de mai jos:
Modulul de asistență
Pentru lista de verificare a sarcinilor, se poate adăuga un ghid, care poate include și un link către documentație.
Modulul de afișare a câmpurilor completate
Afișează doar câmpurile completate. În cazul editării, este posibilă introducerea de date în câmpurile necompletate.

Colaborați cu clienții dvs. prin intermediul portalului clientului (mesaje și partajare fișiere)
Lucrați la un proiect cu un client? Oferiți-le acces la portalul clientului SOMA, apoi partajați starea proiectului și permiteți-le să încarce documente prin intermediul portalului clientului.
Gestionați stocurile și prețurile, creați oferte, trimiteți facturi și măsurați plățile.
Gestionează livrările și stocurile, creează liste de prețuri, elaborează oferte, gestionează comenzile și facturile, care reduc automat stocul disponibil. Poți solicita plăți online de la clienții tăi, pe care apoi le poți urmări pe baza facturilor.
Gestionează produsele, serviciile și furnizorii
Sistemul de gestionare a stocurilor SOMA înregistrează toate informațiile despre produse și servicii, inclusiv numerele de serie, imagini, descrieri, prețuri, cantitățile de stoc și multe altele. Conectați-le cu furnizorii și comandați mai rapid produse suplimentare atunci când stocul este pe cale să se epuizeze.
Tot ce aveți nevoie pentru a gestiona un proiect este disponibil într-un singur loc
Creați un proiect cu orice număr de sarcini și etape de livrare, împreună cu termenele limită. Asociați proiectul cu un client, un caz sau o altă unitate, astfel încât să fie întotdeauna ușor de găsit. Atașați fișiere, colaborați cu echipa și clienții dvs. și măsurați progresul prin intermediul tabloului de bord al proiectului.
Urmărirea proceselor și diagramele Gantt
Faceți clic pe detaliile proiectului pentru a vizualiza rezumatul complet al sarcinilor proiectului și starea proiectului afișată prin diagramele Gantt
Notificările îi mențin pe participanții la proiect concentrați pe sarcinile lor
Utilizatorii primesc automat notificări pe ecran, prin e-mail sau în înregistrările de calendar ale sarcinilor atribuite, care urmează să expire în curând.

Creați o listă de prețuri pentru fiecare strategie de preț
Dacă doriți să prețuiți produsele în funcție de segmentele de clienți, regiune sau alte criterii, utilizați listele de prețuri SOMA. Astfel, vă puteți asigura că echipele dumneavoastră vor prezenta întotdeauna cele mai adecvate prețuri clienților.
Creați rapid oferte, facturi, comenzi de cumpărare și vânzare
Constructorul de șabloane SOMA vă permite să creați oferte, facturi, comenzi de cumpărare și vânzare care includ sigla și adresa companiei. Trimiteți-le prin e-mail clienților cu un singur click și le veți găsi ulterior în registrele de contact sau oportunități aferente.
Solicitați plata online și urmăriți-o!
Acesta este cel mai simplu mod de a supraveghea plățile. Trimiteți cereri de plată online clienților dumneavoastră, care, odată finalizate, vor fi transferate în modulul de plăți SOMA din factura emisă. Clienții, atunci când se conectează la portalul privat SOMA, pot vizualiza ofertele și facturile.
Automatizați fluxurile de lucru
Ați automatiza sarcinile repetitive?
Creați reguli de tip „dacă – atunci” care automatizează sarcinile repetitiv importante. Aceste setări caută evenimentele specificate, de exemplu, dacă o oportunitate a rămas inactivă timp de 48 de ore sau dacă o factură a fost creată. Dacă se întâmplă oricare dintre acestea, sistemul poate trimite un e-mail, poate crea o sarcină, poate actualiza o notă sau poate trimite un mesaj SMS conform criteriilor date.
Prospectele și contactele sunt adăugate automat din formularul încorporat pe site-ul web?
Conectați SOMA cu un formular pe site-ul web și creați prospecte sau contacte automat. Toate informațiile găsite în câmpurile formularului vor fi transferate automat în câmpurile corespunzătoare din SOMA.
Ați dori să creșteți angajamentul printr-o listă de destinatari targetată?
Indiferent dacă doriți să ajungeți la consultanți în domeniul producției textile dintr-o zonă mai mare sau la manageri de marketing dintr-o regiune specifică, puteți seta audiența țintă a campaniei și trimite mesaje personalizate fiecărei audiențe cu doar câteva clicuri.
Ați dori să îmbunătățiți campaniile viitoare cu analiza emailurilor?
Deja trimisă campania? Uitați-vă cum a performat. Cât de eficient a fost subiectul? Câți oameni au deschis mesajul? Câți au dat clic pe linkuri? Cine a răspuns? Urmăriți care mesaje sunt relevante pentru ce persoane, la ce nivel s-au angajat și cum contribuie la stimularea interacțiunilor ulterioare.

Ați dori să urmăriți e-mailurile cu mesaje automate de răspuns?
Dacă un e-mail poate fi trimis pe baza unui eveniment stabilit, SOMA poate automatiza acest proces. Dacă destinatarul dă clic pe un link dintr-un e-mail pe care i l-ați trimis anterior și ziua sa de naștere se apropie sau contractul de servicii este pe cale să expire, pot fi aplicate răspunsuri automate. Acest lucru asigură că nu veți rata niciodată trimiterea unor notificări și mesaje importante, maximizând astfel oportunitățile de construire a relațiilor cheie.
Comunicarea adecvată la locul potrivit?
Fiecare înregistrare a unui contact conține o listă a campaniilor primite și reacțiile acestora. Echipele de vânzări și de gestionare a relațiilor cu clienții pot utiliza cu încredere aceste informații pentru a înțelege ce interesează contactul, astfel încât să poată trimite o comunicare mai relevantă.

Cunoașteți mai bine contactele dumneavoastră
Vitezați în câteva secunde!
SOMA vă arată toate istoricele interacțiunilor cu potențialii clienți și clienții. Pe paginile fiecărui contact, veți găsi informațiile lor personale, notițele scrise, e-mailurile și apelurile telefonice pe care le-ați avut cu aceștia. În plus, dacă ați atașat un fișier, le-ați trimis o solicitare sau ați interacționat cu ei în orice alt mod, toate aceste informații vor fi disponibile acolo, astfel încât să obțineți rapid toate detaliile despre ei și să acționați mai repede.
Aflați când să luați legătura, când să acționați, cu ajutorul notificărilor personalizabile
SOMA vă asigură că sunteți mereu la curent cu notificările afișate pe ecran, prin SMS sau e-mail, care vă avertizează atunci când un contact devine activ, inactiv sau are loc orice altă schimbare. Configurați notificări pentru contactele atribuite dumneavoastră sau echipei, sau selectați contactele individuale despre care doriți să primiți notificări.

Ați dori să vă mențineți obligațiile sub control cu ajutorul sarcinilor detaliate și evenimentelor din calendar?
Nu sunteți încă pregătit să contactați o persoană? Creați o notificare pentru a vă aminti să luați legătura cu aceasta mai târziu. Dacă ați programat deja o întâlnire, creați un eveniment în calendar. Sarcinile și evenimentele sunt asociate cu contactele, astfel încât informațiile lor sunt accesibile printr-un singur clic. Evenimentele din calendar pot fi sincronizate cu Google, Outlook și alte calendare.
Ați dori să importați contacte automat?
Petreceți mai mult timp cu contactele dumneavoastră și mai puțin cu sarcinile administrative. Indiferent dacă obțineți un contact dintr-un fișier CSV, un e-mail, un formular integrat pe un site web sau chiar dintr-o aplicație terță, precum Google Contacts, SOMA le va importa automat.
Ați dori să găsiți cu ușurință contactele utilizând instrumentul inteligent de căutare SOMA?
SOMA vă ajută să găsiți contactele potrivite. Căutați după nume, iar dacă nu vi-l amintiți, folosiți informații parțiale din profilul lor.
Câștigați afaceri mai rapid
Datele oportunităților sunt acum și mai clare
Veți ști întotdeauna pe ce să vă concentrați pentru a încheia mai multe afaceri. Faceți clic pe orice oportunitate pentru a vizualiza informațiile importante, cum ar fi contactele și organizațiile asociate, suma prognozată și data estimată de închidere. În plus, puteți adăuga note, atașa documente și purta discuții despre închiderea cu succes a afacerii. Pe măsură ce procesul avansează, puteți atașa cereri și facturi. Când câștigați oportunitatea de afaceri, creați proiecte cu un singur clic pentru echipa de vânzări, astfel încât să gestioneze rapid munca.

Doriți ca oportunitățile de afaceri să progreseze mai rapid printr-un ciclu de vânzări?
Nu ratați nicio oportunitate: setați o alertă atunci când o oportunitate rămâne prea mult timp într-o anumită fază. Grăbiți etapele oportunității prin semnătura digitală a acordurilor, contractelor și altor documente.
Ați dori să vedeți ce este important?
Folosiți lista filtrată a oportunităților. Puteți utiliza orice date pentru a filtra oportunitățile și a crea o listă, de exemplu, cele care sunt atribuite dumneavoastră sau cele care se vor închide în această săptămână.
Ați ține cont de obligațiile dumneavoastră prin sarcini detaliate și evenimente în calendar?
Nu sunteți încă pregătit să contactați un contact? Creați o notificare pentru a reveni asupra acestuia mai târziu. Dacă deja ați programat o întâlnire, creați un eveniment în calendar. Sarcinile și evenimentele sunt atribuite contactelor, așa că informațiile acestora sunt disponibile cu un singur clic. Evenimentele din calendar pot fi sincronizate cu Google, Outlook și alte calendare.
Afisează proiectul de oportunitate pe dashboard în timp real
Vizualizați planurile de oportunități pe dashboard în timp real, cu etape interactive care afișează oportunitățile din fiecare etapă în timp real.

Ați dori să adăugați detalii cu documente atașate sau comentarii?
Ați primit informații importante pentru o oportunitate într-un fișier extern? Atașați-l rapid oportunității cu un singur clic. Pe măsură ce oportunitatea avansează, dacă aveți nevoie de ajutorul unui expert, marcați pe cineva într-o notă pentru a atrage atenția asupra oportunității.
Planificați eficient cu prognozele predefinite
Vizualizați cele mai bune, cele mai proaste și cele mai probabile rezultate pentru a reduce riscurile în achizițiile de stocuri, dezvoltarea de noi produse, campanii și recrutare.
Previziune de venituri, perioade, luni și ani
Instrumentul de prognoză SOMA centralizează toate oportunitățile echipei de vânzări, apoi face automat setări bazate pe faza de vânzare și probabilitatea de închidere, prezentându-le într-un tabel care arată venitul estimat pe perioadele viitoare.
Venit prognozat pe baza diferitelor scenarii
Este greu să planificați în avans atunci când prognozele variază semnificativ. Planificați mai eficient cu prognoze care iau în considerare diferite scenarii.
Ați seta sume prognozate private pentru oportunități?
Setați suma prognozată privată în sus sau în jos, fără a o arăta vânzătorilor.
Ați exporta prognozele într-un fișier CSV?
Faceți prognozele accesibile și altor membri prin exportarea lor într-un fișier CSV, astfel încât să le poată împărtăși sau analiza mai departe.
Analize și perspective asupra vânzărilor
Mențineți pulsul echipei de vânzări cu analizele de vânzări SOMA. Panoul de control al analizelor evidențiază statistici cheie despre echipă, planuri și organizație, cum ar fi cel mai bun membru al echipei și valoarea actuală a oportunităților deschise.

Doriți să vă adânciți în analize și analitică?
Ați dori să vedeți o statistică sau o tendință interesantă într-o analiză? Prin intermediul meniului, aveți acces la șapte analize conexe care dezvăluie cum activitățile echipei, structurile de planificare și procesele de afaceri contribuie la acest lucru.
Ați dori să vizualizați starea planului de vânzări?
Măsurarea la cel mai înalt nivel al stării organizației este rezultatul planurilor de vânzări și al tranzacțiilor câștigate. Tabelul valorilor planului arată creșterea și contracția acestora în timp. Ați observat o tendință interesantă? Utilizați datele din tabelul de sub fiecare diagramă pentru a urmări sursa până la un vânzător, faza de vânzare sau o altă sursă.
Ați dori să analizați diagramele împreună cu tabelele conexe?
Sub fiecare diagramă, există date în format tabelar care detaliază informațiile din tabele într-o varietate de moduri, oferind o imagine clară despre cum echipa, planurile și tranzacțiile contribuie la ceea ce vedeți. Mai multe diagrame și tabele predefinite afișează starea echipei de vânzări. Prin înțelegerea punctelor de vedere ale echipei de vânzări, activităților și procesului de vânzare, puteți găsi oportunități de îmbunătățire în fiecare activitate și proces.
Construiește un raport din orice date CRM
SOMA poate crea rapoarte din orice tip de date, generând tabele pivot și diagrame. Utilizați orice date de performanță ale echipei, planului, produsului sau altor controlori de performanță, apoi bucurați-vă de diagramele afișate pe panoul de control, unde le puteți accesa rapid sau exporta într-un fișier CSV pentru a le distribui în echipă sau pentru a le analiza în continuare.
Crearea unui raport din orice date în SOMA?
Ați dori să vedeți o statistică sau o tendință interesantă într-o analiză? Prin intermediul meniului, aveți acces la șapte analize conexe care dezvăluie cum activitățile echipei, structurile de planificare și procesele de afaceri contribuie la acest lucru.
Crearea de diagrame în timp real pe panoul de control?
Creați diagrame de tip cerc, linie sau coloane care afișează orice date din SOMA. Puteți construi un grafic cu coloane care arată valoarea oportunităților deschise pentru fiecare vânzător sau un grafic cu linii care indică veniturile noi pentru fiecare lună. Conform planului dvs., doriți să vizualizați frecvent aceste diagrame? Le puteți fixa cu ușurință pe pagina principală pentru a vizualiza întotdeauna datele în timp real.
Exportarea rapoartelor și diagramelor într-un fișier CSV?
Exportați orice raport sau diagramă pe care ați creat-o pentru a o împărtăși cu colegii sau pentru a efectua analize suplimentare.
Programarea rapoartelor periodice pentru a fi trimise prin e-mail?
Dacă dumneavoastră sau echipa dumneavoastră vizualizați periodic rapoarte, eliminați secțiunea de rapoarte și programați trimiterea acestora prin e-mail. Astfel, destinatarii vor primi rapoartele sau diagramele într-un fișier CSV.

Evenimente calendaristice integrate profund
Vizualizați evenimentele și sarcinile existente din calendar, care sunt sincronizate cu celelalte sisteme pe care le utilizați, de exemplu: Google Calendar. Automatizați crearea de noi sarcini, cum ar fi mementourile pentru urmărirea unei apeluri după ce aceasta a avut loc, și accesați interfața CRM asociată cu doar câteva clicuri.

Crearea de sarcini sau evenimente care conțin înregistrări?
Dacă lucrați cu potențiali clienți, contacte sau oportunități, creați sarcini și evenimente de calendar care duc automat la înregistrările corespunzătoare. Astfel, informațiile vor fi disponibile imediat când doriți să lucrați din nou pe ele.
Notificări pop-up pe ecran și pe mobil?
Când vine momentul acțiunii, primiți o notificare în browser sau pe mobil, precum și un memento în centrul de activități SOMA. Dacă nu este un moment potrivit pentru a vă ocupa de notificare, o puteți amâna sau reprograma evenimentul.
Crearea automată a sarcinilor de urmărire?
Folosiți fluxuri de lucru pentru a crea automat sarcini și evenimente, cum ar fi setarea unui memento care să vă notifice atunci când o oportunitate devine mai veche de 3 zile și este timpul să o urmăriți, sau configurarea unui apel atunci când o oportunitate ajunge într-o anumită fază.
Integrarea Google, Outlook și a altor calendare?
Sincronizați evenimentele cu Google Calendar, Outlook 365 și alte aplicații de calendar.
Dați viață documentelor de vânzări și marketing
Centralizați, distribuiți, colaborați, măsurați și optimizați toate documentele de marketing și vânzări. De asemenea, integrați-le cu Box, Dropbox și Google Drive pentru mai mult spațiu de stocare gratuit.
Gestionați, căutați și distribuiți documente de vânzări și marketing în SOMA
Ajutați echipele de vânzări și marketing să acceseze mai rapid informațiile importante despre potențialii clienți și clienți prin încărcarea prezentărilor și materialelor frecvent utilizate în SOMA. Vânzătorii pot găsi cu ușurință orice document și îl pot împărtăși clienților cu un singur clic.
Integrare cu Dropbox și Google Drive?
Obțineți stocare nelimitată și partajați fișierele cu ușurință și cu persoane din afacerea dumneavoastră, integrând cele mai frecvente servicii externe de partajare a fișierelor.
Partajarea documentelor cu un singur clic din sistemul de e-mail?
Cu un singur clic, puteți încărca un document sau partaja un link către un document din biblioteca de documente SOMA. Prin utilizarea linkurilor de document, destinatarii pot vizualiza documentul în vizualizatorul de documente urmărit de SOMA.
Colaborare în mod privat cu contactele pe documente confidențiale prin intermediul vizualizatorului de documente?
Schimbați mesaje în vizualizatorul de documente. Aveți nevoie să implicați pe cineva? Invitați-l folosind butonul de partajare. Utilizatorii CRM vor primi notificări în sistem pentru comentariile noi, în timp ce contactele externe vor fi informate prin e-mail. Acest lucru încurajează pe toată lumea să fie constant și activă în procesul de afaceri. Veți putea vedea indicatorii de acces la documente în timp real, pe nivelul paginii, cu o precizie de secundă. Urmăriți cum se angajează fiecare contact – în timp real, la nivelul paginii și cu o precizie de secundă, pentru fiecare document pe care îl partajați cu ceilalți. Acest lucru vă va ajuta să planificați următoarea fază de vânzare sau întâlnire.
Vizualizarea documentelor contactelor în înregistrările CRM?
SOMA va afișa automat toate documentele care au fost partajate între dumneavoastră și potențialii clienți sau contacte în modulul corespunzător. De asemenea, veți putea vizualiza cele mai importante statistici pentru a vedea în ce măsură contactul s-a angajat cu documentul respectiv
Management eficient al clienților
Supravegheați fiecare fază a tranzacțiilor, de la crearea și atribuirea sarcinilor până la soluționare și încheiere.

ALOCARE AUTOMATĂ A CLIENȚILOR
Răspundeți instantaneu la orice apel și oferiți asistență eficient. SOMA va aloca automat cazul unui agent sau unei echipe. Ca alternativă, cazurile pot fi distribuite manual folosind indicatori precum încărcarea agentului și disponibilitatea acestuia.

STABILEAZA ORDINEA DE PRIORITATE A CAZURILOR
Personalizați lista cazurilor utilizând orice date. Acestea pot include SLA, categorie, cod client sau orice alt criteriu. Stabiliți datele dorite și vizualizați lista, apoi prioritizați cazurile în funcție de factorii cei mai importanți pentru afacerea dumneavoastră.

NU VEȚI PIERDE NICIODATĂ TERMENUL LIMITĂ PENTRU SOLUȚIONAREA UNUI CAZ
Alertațiile pe ecran și prin e-mail asigură faptul că cazurile cele mai importante sunt prioritizate. De asemenea, vă asigură că dumneavoastră și ceilalți implicați sunt informați despre momentul în care trebuie să acordați atenție unui caz sau unei sarcini asociate acestuia.

REVIZUIRE COMPLETĂ A ISTORICULUI CAZURILOR ÎNTR-O VITEZĂ MANNER
Accesați imediat toate informațiile necesare prin vizualizarea istoricului cazului în ordine cronologică, care include toate interacțiunile.

SUPORT MULTICANAL
Clienții dumneavoastră vă pot contacta oricând pe orice canal. SOMA vă pregătește să îi ajutați, creând și alocând automat cazurile atunci când este necesar, fie că vin prin e-mail, formulare web, portaluri pentru clienți, Twitter, apeluri sau chat.
Stabiliți o legătură profesională prin intermediul Portalului Privat pentru Clienți
Un loc pentru clienții dumneavoastră, unde pot vizualiza și actualiza cererile curente și anterioare, pot partaja facturi și fișiere, și pot accesa baza de cunoștințe pentru a găsi un răspuns la întrebările lor.

Accesați întreaga istorie a contactului dumneavoastră într-o clipită
Portalul pentru clienți le permite clienților autentificați să vizualizeze detalii ale istoricului lor de interacțiuni cu dumneavoastră. Puteți alege să le permiteți să vizualizeze, de exemplu, starea cererilor curente: solicitări, facturi și alte înregistrări pe care le-ați asociat cu ei în SOMA.
Schimbați documente și fișiere
Clienții pot partaja direct documente și fișiere prin intermediul portalului pentru clienți, eliminând astfel necesitatea de a crea e-mailuri și atașamente manuale
Bază de cunoștințe: acces rapid la întrebările frecvente
Portalul pentru clienți oferă acces direct la baza de cunoștințe a companiei dumneavoastră, asigurându-se astfel că întrebările simple nu vor duce la apeluri către echipa de suport.
Crearea, trimiterea și actualizarea cererilor
Dacă baza de cunoștințe nu oferă o soluție pentru problema clientului, aceștia pot depune cazuri și pot atașa fișiere direct prin portalul pentru clienți. Apoi, se pot întoarce oricând pentru a vizualiza starea acestora și pentru a actualiza informațiile, dacă este necesar.
Garantarea fiabilității Serviciului Clienți cu SLA-uri
Asigurați-vă că problemele clienților sunt rezolvate în termenii SLA. Timpurile de soluționare standard ale SLA și extensiile sunt stabilite pe baza tipului de cerere, priorității clientului și altor criterii. Acestea pot fi monitorizate pentru fiecare agent în parte.

Stabiliți politici SLA pe baza clientului, regiunii sau a funcționalității
Creați oricâte politici SLA care stabilesc modul în care răspundeți diferitelor cazuri de urgență – adăugați aceste politici manual sau automat la cazuri folosind fluxurile de lucru.
Obiective și cazuri prioritare pentru un răspuns și o soluționare cât mai rapidă
Stabiliți timpi de răspuns și soluționare acceptabili pentru fiecare SLA, în funcție de faptul că problema este considerată de prioritate scăzută, medie, mare sau urgentă
Stabiliți ore de suport pentru a putea oferi asistență clienților din diferite fusuri orare
Stabiliți ore de lucru pentru serviciul de asistență, astfel încât să puteți sprijini clienții din fusuri orare diferite. De asemenea, configurați zilele libere și perioadele de absență. SLA-urile vor fi apoi configurate doar pentru perioadele în care biroul este activ.
Alertele de prognoză atrag atenția agentului asupra expirării SLA
Configurați notificări automate pentru a ști când un obiectiv SLA se apropie, de exemplu, cu 30 de minute înainte ca un caz urgent să trebuiască rezolvat.
scalarea automată asigură că părțile interesate cheie rămân implicate
Regulile de escaladare detaliat personalizabile și alertele asigură faptul că SLA-urile încălcate rămân priorități pentru echipa de suport clienți, garantând astfel încrederea clienților în compania dumneavoastră.
Utilizați starea SLA în fluxurile de lucru automatizate bazate pe SLA
Utilizați fluxuri de lucru pentru a atribui sau modifica SLA-urile pe baza regulilor sau pentru a executa activități bazate pe SLA-urile atribuite. De exemplu, dacă un caz închis anterior este redeschis, SOMA poate schimba starea cazului în „urgent” și crea o sarcină pentru agentul desemnat, solicitându-i să contacteze clientul în următoarele 30 de minute.
Analize și perspective pentru serviciul clienți
Modulele în timp real oferă perspective detaliate asupra stării echipei de suport. Vizualizați tendințele și abaterile de performanță pe diagrame atractive, apoi filtrați cazurile afectate de acestea.
Fiți la curent, în timp real, cu performanța cazurilor dumneavoastră
Vizualizați sarcinile rămase în funcție de starea cazului, vechime, agent desemnat etc. Faceți clic pe etichetele diagramelor și filtrați pentru a identifica care dintre agenții dumneavoastră sunt cei mai supraîncărcați și ce tipuri de cereri contribuie la volumul de muncă rămas
Identificați ce factori împiedică sau stimulează procesele dumneavoastră de suport
Există mai multe obstacole care pot încetini procesele. Poate că atribuirea cazurilor durează prea mult, agenții acceptă cazurile cu întârziere, iar stările de așteptare se pot prelungi. Examinați datele pentru a identifica și rezolva aceste probleme.
Creați, programați și exportați rapoarte și diagrame personalizate
Extrageți datele din cazuri, clienți și alte domenii, apoi rezumați-le în tabele, rapoarte și diagrame personalizate. Salvați-le pe pagina principală, programați-le pentru a fi trimise periodic prin e-mail întregii companii sau descărcați-le în instrumente externe de analiză a datelor pentru analize suplimentare.

Răspunsuri rapide la problemele rezolvate anterior
Oferiți clienților și angajaților răspunsuri rapide la întrebările frecvente, construind o bază de cunoștințe privată sau publică cu cazuri deja rezolvate
TRANSFORMAȚI CAZELE FRECVENTE ÎN ÎNTREBĂRI FRECVENTE (FAQ)
Răspundeți imediat la fiecare apel și oferiți ajutor eficient. SOMA va atribui automat cazul unui agent sau unei echipe. Ca alternativă, cazurile pot fi atribuite manual folosind indicatori precum încărcarea și disponibilitatea agenților.
OFERIȚI CLIENȚILOR ACCES LA ÎNTREBĂRI FRECVENTE (FAQ)
Creați un depozit de întrebări și răspunsuri frecvente, disponibil echipelor interne atunci când rezolvă cazuri de clienți, sau clienților prin portalul de suport, prevenind astfel necesitatea de a contacta echipa de suport pentru astfel de întrebări.
Aplicațiile SOMAMobil
Vizualizați un rezumat al evenimentelor și sarcinilor din ziua respectivă. Verificați cele mai recente comentarii, notificări și mementouri. Vizualizați, editați sau creați înregistrări CRM. Înregistrați automat apelurile mobile în înregistrările de contacte (Android). Configurați notificări și sarcini pe mobil. Importați potențiali clienți și contacte din cardurile de vizită fotografiate, accesați înregistrările și în modul offline și multe altele.
