Bază de cunoștințe

Funcționează ca un depozit pentru întrebările frecvente puse de clienți sau de membrii echipei interne.

Ce este o Bază de Cunoștințe?

Baza de Cunoștințe funcționează ca un depozit unde pot fi vizibile întrebările frecvente ale clienților și echipei interne. Puteți converi Cereri în Baza de Cunoștințe sau puteți crea noi articole și le puteți împărtăși atât cu clienții, cât și cu echipa internă.

Cum să creați o Bază de Cunoștințe manual

Puteți introduce manual informațiile în Baza de Cunoștințe din Modulul Bază de Cunoștințe. Acesta este util dacă trebuie să introduceți separat informațiile pentru Baza de Cunoștințe.

Pașii pentru crearea manuală a unui articol în Baza de Cunoștințe

În fila Baza de Cunoștințe, faceți clic pe butonul Adăugați Bază de Cunoștințe.

În vizualizarea Creare Bază de Cunoștințe, completați informațiile necesare.

Faceți clic pe Salvare.

Conversia unei Cereri

O cerere (ticket) rezolvată cu succes poate fi convertită într-un articol din Baza de Cunoștințe, dacă considerați că aceasta va fi utilă în viitor. Dacă vreun client semnalează aceeași problemă, nu va trebui să o rezolvați din nou. În schimb, puteți să împărtășiți articolul din Baza de Cunoștințe.

Pașii pentru conversia unei cereri într-un articol din Baza de Cunoștințe

– Faceți clic pe fila Cereri

– Deschideți cererea dorită

– În vizualizarea detaliată a cererii, faceți clic pe Mai multe > Convertește în Bază de Cunoștințe.

Administrarea articolelor din Baza de Cunoștințe

Lista de operațiuni care pot fi efectuate pe articolele din Baza de Cunoștințe

1. Creați filtre personalizate pentru a sorta articolele după necesitățile dvs. Puteți filtra căutarea după coloanele și criteriile de căutare selectate

2. Faceți clic pe butonul Operațiuni și efectuați operațiunea dorită pe articolele selectate, cum ar fi Editare și Ștergere

3. Faceți clic pe Personalizare > Editați Câmpuri și Dispunere Bază de Cunoștințe pentru a configura și personaliza câmpurile prin editorul de aspect

5. Faceți clic pe Personalizare > Editor valori Liste de Selectare pentru a modifica valorile listei de selecție prin editorul de liste de selecție

6. Căutați articolele dorite.

Lista de operațiuni care pot fi efectuate pe articolele din Baza de Cunoștințe în vizualizarea detaliată a articolului

1. Faceți clic pe Iconița de creion pentru a modifica conținutul existent

2. Faceți clic pe Iconița Coș de gunoi pentru a șterge un articol din Baza de Cunoștințe existent

3. Faceți clic pe Iconița de Notițe pentru a adăuga o notiță