Crearea documentelor

Această funcție vă permite să creați documente și să le împărtășiți cu alți utilizatori din contul dumneavoastră SOMACRM.

Creează un document nou

⦁ Faceți clic pe butonul Adăugați Document

⦁ Introduceți titlul, selectați un folder și atribuiți documentul echipei de vânzări

⦁ Alegeți Tipul de Descărcare Intern dacă doriți să atașați un document din sistemul dumneavoastră.

⦁ Alegeți Tipul de Descărcare Extern pentru a adăuga un URL al unui fișier extern de unde poate fi descărcat fișierul.

⦁ Faceți clic pe Selectați Fișier în câmpul Numele Fișierului și încărcați fișierele de pe unitatea dumneavoastră.

⦁ Faceți clic pe Salvare.

Notă!
SOMACRM suportă două tipuri de documente:
Intern: Încărcați un fișier de pe unitatea dumneavoastră și permiteți descărcarea sau trimiterea acestuia prin e-mail ca atașament, când doriți.
Extern: Adăugați un URL al unui fișier extern de unde poate fi descărcat fișierul.

Descarcă Documentul

Acum, fișierul atribuit echipei de vânzări poate fi descărcat de către membrii echipei făcând clic pe câmpul Numele Fișierului. Câmpul Număr Descărcări din detaliile documentului arată de câte ori a fost descărcat fișierul.