Gestionarea Oportunităților

Următoarele acțiuni pot fi efectuate pe înregistrările de pe pagina Oportunităților.

  1. Creați filtre personalizate pentru a clasifica înregistrările în funcție de nevoile dvs. Veți putea restricționa căutarea la coloanele selectate și la criteriile de căutare.
  2. Faceți clic pe înregistrările pe care doriți să efectuați operațiuni în masă, cum ar fi: Editare, Ștergere.
  3. Faceți clic pe butonul Personalizare > Editează câmpurile și aranjamentul Oportunităților, setați câmpurile și personalizați aspectul câmpurilor prin editorul de aspecte.
  4. Faceți clic pe butonul Personalizare > Editare flux de lucru Oportunităților, vizualizați / creați fluxuri de lucru noi pentru Oportunități.
  5. Faceți clic pe butonul Personalizare > Editare listă de selecție, modificați valorile listei de selecție prin editorul listei de selecție.
  6. Căutați înregistrările dorite.