Pașii pentru configurarea alertelor prin e-mail

  1. Faceți clic pe fila Oportunități
  2. Faceți clic pe butonul Setări > Editare flux de lucru
  3. Faceți clic pe butonul Adăugați înregistrare
  4. Introduceți numele fluxului de lucru în câmpul Numele fluxului de lucru
  5. Selectați Oportunitățile din lista derulantă
  6. Introduceți o Descriere (Doar pentru referință viitoare)
  7. Selectați o condiție pentru a rula fluxul de lucru
  8. Faceți clic pe butonul Adăugați condiție și introduceți condiția dorită. De exemplu, suma mai mare de 10000
  9. Faceți clic pe butonul Adăugați acțiune și selectați Trimiteți e-mail
  10. Introduceți numele sarcinii (Doar pentru referință viitoare)
  11. Completați câmpurile
  12. Introduceți Subiectul, Corpul e-mailului și faceți clic pe Salvează.

Am terminat! Acest flux de lucru va trimite un e-mail de fiecare dată când are loc o afacere.