Administrarea proiectelor

Lista de operațiuni pe care le puteți efectua pe înregistrările din pagina principală a proiectelor

1       Creați filtre personalizate pentru a clasifica înregistrările conform nevoilor dumneavoastră. Veți putea restricționa căutarea pe baza coloanelor selectate și a criteriilor de căutare.

2       Apăsați pe butonul Operațiuni și executați acțiuni asupra înregistrărilor dorite, precum Editare și Ștergere.

3       Apăsați pe butonul Personalizare > Câmpuri și aranjamente proiect pentru a configura și personaliza câmpurile prin editorul de apariție.

4       Apăsați pe butonul Personalizare > Fluxuri de lucru pentru proiect pentru a vizualiza sau crea noi fluxuri de lucru pe proiecte.

5       Apăsați pe butonul Personalizare > Editor de liste de selecție pentru a modifica valorile din lista de selecție prin editorul de liste de selecție.

6       Găsiți înregistrările dorite.

Lista de operațiuni pe care le puteți efectua asupra înregistrărilor din vizualizarea detaliată a înregistrării proiectului

1       Apăsați pe Editare pentru a modifica conținutul existent.

2       Apăsați pe Mai multe > Ștergere proiect pentru a șterge înregistrarea proiectului existentă.

3       Apăsați pe Mai multe > Duplicare pentru a clona înregistrarea proiectului existentă.

4       Apăsați pe Iconița de task proiect pentru a începe crearea unui task pentru proiect.

5       Apăsați pe Iconița document pentru a începe crearea unui document nou.

6       Apăsați pe Actualizare pentru a vizualiza lista operațiunilor efectuate pe înregistrarea proiectului.