Crearea unui tip de eveniment personalizat

Tipuri de evenimente, cum ar fi Apeluri și Întâlniri sunt disponibile implicit în SOMACRM. Cu toate acestea, puteți crea tipuri de evenimente personalizate, programând evenimente care se potrivesc nevoilor companiei sau personale, de exemplu, Meetup, Hangout etc.

Urmați acești pași simpli pentru a crea tipuri de evenimente personalizate:

  1. Dați clic pe pictograma de roată din colțul din dreapta sus.
  2. Dați clic pe Setări CRM.
  3. Dați clic pe meniul derulant ‘Setări’ din stânga.
  4. Dați clic pe Editarea listei de selecție. Dați clic pe pictograma cu acul de lângă aceasta pentru a adăuga un shortcut pe pagina principală a setărilor.
  5. Selectați Evenimente din meniul derulant Selectare modul.
  6. Selectați Tipul Activității din meniul derulant Selectați lista de selecție din această secțiune.
  7. Valorile disponibile pentru câmpul Tipul Activității sunt vizibile în fila Toate valorile.
  8. Dați clic pe butonul Adăugare valoare din partea dreaptă pentru a adăuga un tip de eveniment personalizat.
  9. Introduceți o etichetă pentru evenimentul personalizat, alegeți un rol dorit și dați clic pe Salvare.
  10. După salvare, tipul de eveniment personalizat va fi disponibil pentru selecție în câmpul Tipul Activității atunci când creați sau editați evenimente.