Documente

Documente, fișiere încărcate și salvate intern sau extern în contul SOMACRM

Ce este un Document?
Documentele sunt fișierele pe care le puteți salva în SOMACRM. Puteți încărca fișiere direct sau puteți adăuga un link extern pentru a descărca fișierul din nou. Puteți clasifica fișierele în grupuri și în diferite dosare.

Gestionarea documentelor

Puteți efectua diferite operațiuni asupra înregistrărilor din vizualizarea listei de documente.

  1. Creați filtre personalizate pentru a clasifica înregistrările după nevoile dumneavoastră.
  2. Faceți clic pe meniul derulant al operațiunilor pentru a efectua următoarele acțiuni

Selectați pictograma Coș de reciclare pentru a șterge înregistrările selectate
Selectați Mutare pentru a muta înregistrările în dosare

Selectați Export pentru a transfera înregistrările în tabele

  1. Faceți clic pe butonul Setări pentru a efectua următoarele operațiuni

Selectați Editare câmpuri pentru a personaliza aranjamentul câmpurilor prin editorul de aparență
Selectați Editare valori listă selectabilă pentru a modifica valorile din lista derulantă prin editorul de liste selectabile

Operațiuni cu Documentele

Modulul Documente este mai mult decât un simplu drive. Uneori, poate fi necesar să salvați fișiere legate de munca dumneavoastră, fișiere personale, imagini etc. Puteți încărca orice fișier în Documente.
Notă! Limita maximă de încărcare a fișierelor este de 5 MB.

Crearea de dosare

Modulul Documente vă oferă flexibilitatea de a crea dosare și de a salva documentele în dosarul selectat.

Pentru a crea un dosar personalizat,

  1. Faceți clic pe fila Documente.
  2. Faceți clic pe butonul Adăugare Document.
  3. Introduceți numele și descrierea dosarului.
  4. Faceți clic pe Salvează.


Notă!

Dosarele vor fi vizibile tuturor utilizatorilor din SOMACRM. Dacă nu doriți ca fișierele dumneavoastră să fie vizibile altor utilizatori, activați permisiunile (de exemplu: Privat) din Accesul la partajare.

Crearea documentelor

Această funcție vă permite să creați documente și să le partajați cu alți utilizatori din contul dumneavoastră SOMACRM.
Crearea unui document nou

  1. Faceți clic pe butonul Adăugare Document
  2. Introduceți titlul, selectați dosarul și atribuiți echipa de vânzări
  3. Selectați Tipul de descărcare Intern dacă doriți să atașați un document din sistemul dumneavoastră.
  4. Selectați Tipul de descărcare Extern pentru a adăuga URL-ul unui fișier extern de unde se poate descărca fișierul.
  5. Faceți clic pe Selectare Fișier în câmpul Nume Fișier și încărcați fișierele din unitatea dumneavoastră.
  6. Faceți clic pe Salvează.


Notă!

SOMACRM susține două tipuri de documente

  1. Intern: Încărcați un fișier din unitatea dumneavoastră și îl puteți descărca sau trimite prin email ca atașament oricând doriți.
  2. Extern: Adăugați URL-ul unui fișier extern de unde se poate descărca fișierul.

Descărcarea Documentului

Acum, fișierul atribuit echipei de vânzări poate fi descărcat de către membrii echipei făcând clic pe câmpul Nume Fișier. Câmpul Număr Descărcări din detaliile documentului arată câte ori a fost descărcat fișierul.

Documente conexe

SOMACRM vă permite să atașați documente care sunt legate de un anumit modul. Puteți atașa documente existente din modulul de documente sau puteți crea unul nou.
Urmați pașii de mai jos pentru a adăuga un document conex:

  1. Mergeți la modulul dorit și faceți clic pe orice înregistrare la care doriți să adăugați un document.
  2. În vizualizarea detaliilor/sumarului înregistrării, în partea dreaptă, faceți clic pe fila Documente.
  3. Faceți clic pe Selectare Documente pentru a atașa documente existente sau alegeți Adăugare Documente pentru a adăuga un document nou.

Notă! Selectare Documente vă permite să adăugați mai multe fișiere.