Exportarea Cererilor către o sursă externă

Dacă doriți ca datele dvs. să fie într-un format tabelar, le puteți exporta imediat din înregistrările Cererii.

Pașii pentru exportarea datelor

  1. Faceți clic pe fila *Cererii*
  2. Faceți clic pe butonul *Mai multe* > *Exportare*
  3. Pe pagina *Exportare înregistrări*, veți găsi următoarele opțiuni:
  • Exportarea înregistrărilor selectate
  • Exportarea datelor de pe pagina curentă
  • Exportarea tuturor datelor

4. Faceți clic pe butonul *Exportare Cereri*

Asocierea Cererilor cu alte înregistrări

Aceasta va apărea în vizualizarea completă a Cererilor împreună cu alte module și va păstra istoricul complet al jurnalului.

Puteți urmări următoarele date în Modulul Cereri:

Activități: Puteți programa o activitate.

Documente: Asociați documente existente cu înregistrările Cererii.

Actualizare: Afișează toate evenimentele și sarcinile care au fost finalizate sau care și-au schimbat starea în *Finalizat*.

Servicii: Asociați Servicii existente cu înregistrările Cererii.

Proiecte: Asociați proiecte existente cu înregistrările Cererii.

Contracte de Servicii: Asociați Contracte de Servicii existente și urmăriți exemplarele de asistență pentru clienți.

Conversia emailurilor în Cereri (Cererile bazate pe Email)

Puteți configura Email Analyzer în SOMACRM pentru a converti automat emailurile în cereri. Email Analyzer poate, de asemenea, actualiza cererile existente dacă emailurile primite conțin un ID de cerere în subiect. Dacă editați emailurile, acestea pot extrage valori din corpul emailului pentru a completa câmpurile Cererii.