Managerul de E-mail

Managerul de E-mail este un client de e-mail integrat care permite utilizatorilor să efectueze operațiuni legate de CRM pe e-mailurile primite.

Notă! Această funcție este disponibilă în edițiile SOMACRM Ediția Managementului Contactelor, Ediția Vânzări, Ediția Suport și Ediția Finală.

Managerul de E-mail este un client de e-mail integrat care permite utilizatorilor să execute proceduri legate de e-mailurile primite. Acesta vă ajută să creați Leaduri, Contacte, Organizații, Ticheturi și Taskuri direct din e-mailurile primite în inboxul dumneavoastră. Dacă adresa de e-mail a expeditorului se potrivește cu un record existent în SOMACRM, puteți efectua mai multe acțiuni, cum ar fi Confirmarea E-mailului, Adăugarea unui Task, Adăugarea unui Comentariu și Crearea unui Tichete. De asemenea, puteți compune, răspunde și redirecționa e-mailuri, etc.

  1. Pasul 1: Configurarea serverului de mail de intrare

Selectați furnizorul de e-mail pentru a primi toate e-mailurile direct în SOMACRM. Dacă furnizorul dumneavoastră de e-mail este Gmail, Yahoo sau Fastmail, numele serverului de mail va fi completat automat. În caz contrar, va trebui să introduceți manual numele serverului sau adresa IP.

Urmați aceste instrucțiuni simple pentru a configura furnizorul de e-mail:

1. Faceți clic pe fila Manager E-mail. Veți fi direcționat către Setări.

2. În fila Setări, selectați furnizorul de e-mail.

3. Numele managerului de e-mail va fi completat automat pentru Gmail, Yahoo și Fastmail.

4. Introduceți numele de utilizator și parola.

5. Specificați timpul de actualizare.

6. Faceți clic pe Salvează.

Notă! Dacă contul dumneavoastră de e-mail nu a fost încă configurat, veți fi direcționat către Setări. Dacă contul dumneavoastră de e-mail a fost deja configurat, veți găsi Setările în partea stângă.

Dacă numele furnizorului de e-mail nu se află în listă (de exemplu: AOL), faceți clic pe Tipul contului de e-mail și selectați opțiunea Altul.

  1. Faceți clic pe fila Setări, apoi pe Tipul contului de e-mail și selectați Altul
  2. Introduceți numele serverului de e-mail sau adresa IP (de exemplu: imap.aol.com pentru AOL)
  3. Introduceți numele de utilizator și parola
  4. Alegeți protocolul acceptat de furnizorul dumneavoastră de e-mail
  5. Activați opțiunea SSL, dacă este acceptată de furnizorul de e-mail
  6. Introduceți certificatul valid, dacă îl aveți
  7. Specificați timpul de actualizare
  8. Faceți clic pe Salvează

Atentie! SOMACRM acceptă doar IMAP. POP3 nu este încă acceptat.

Pasul 2: Crearea de noi înregistrări din e-mailuri

Dacă e-mailul pe care l-ați primit nu se potrivește cu niciun câmp de e-mail din înregistrările existente în SOMACRM, puteți crea alte Leaduri, Contacte, Organizații sau Ticheturi direct din e-mail.

Urmați aceste câteva instrucțiuni simple pentru a adăuga înregistrări din e-mail:
  1. Deschideți e-mailul

2. În partea dreaptă a paginii, sub Înregistrările asociate, veți vedea dacă există vreo corespondență

3. Dacă e-mailul nu se potrivește, faceți clic pe meniul derulant Acțiuni

4. Faceți clic pe Adăugare Lead, Adăugare Companie, Adăugare Contact sau Adăugare Cerere.

5. Modificați valorile din fereastra pop-up, dacă este necesar

6. Faceți clic pe Salvează

Pasul 3: Actualizarea unei înregistrări existente din e-mail

Dacă e-mailul se potrivește cu o înregistrare existentă în SOMACRM, puteți asocia un Task, un Tichete, adăuga un Comentariu sau atașa un e-mail la înregistrare.

Urmați aceste câteva instrucțiuni simple pentru a actualiza o înregistrare din e-mail:

1. Deschideți e-mailul

2. În partea dreaptă a paginii, sub Înregistrările asociate, veți vedea dacă există vreo corespondență

3. Dacă e-mailul se potrivește, faceți clic pe meniul derulant Acțiuni

4. Faceți clic pe Adăugare Task, Adăugare Tichete, Adăugare Comentariu sau Atașare e-mail.

5. Modificați valorile din fereastra pop-up, dacă este necesar

6. Faceți clic pe Salvează

Pasul 4: Mai multe acțiuni

În afară de gestionarea e-mailurilor primite, puteți efectua mai multe acțiuni, cum ar fi trimiterea, răspunsul și redirecționarea e-mailurilor, căutarea, organizarea tuturor e-mailurilor trimise din SOMACRM în diferite foldere, salvarea schițelor etc. Filtrele personalizate vor apărea și în contul dumneavoastră de e-mail personal. Puteți muta e-mailurile în foldere și organiza aceste foldere.

Trimiterea e-mailurilor

Urmați aceste câteva instrucțiuni simple pentru a trimite e-mailuri din Managerul de E-mail:

  1. Faceți clic pe fila Manager E-mail
  2. Faceți clic pe Scriere e-mail
  3. Introduceți adresa de e-mail a destinatarului în câmpul Destinatar. Faceți clic pe folderul de lângă Destinatar pentru a căuta ID-uri de e-mail în toate înregistrările din SOMACRM
  4. Puteți atașa fișiere la e-mail. Faceți clic pe Încărcare pentru a atașa fișiere de pe computerul dumneavoastră sau faceți clic pe Selectați Documente pentru a atașa fișiere deja salvate în Documente
  5. Faceți clic pe Salvează Acum pentru a salva e-mailul ca Schiță. Puteți trimite aceste e-mailuri mai târziu
  6. Faceți clic pe Selectați șablon de e-mail pentru a încărca șabloane de e-mail salvate anterior
  7. De asemenea, în e-mail pot fi texte, imagini, tabele etc.
  8. După ce ați redactat e-mailul, faceți clic pe Trimite

Mesaje trimise

Toate e-mailurile trimise din SOMACRM vor apărea în secțiunea Mesaje trimise. E-mailuri grupate pot fi trimise către Leaduri, Contacte, Organizații și Utilizatori, organizate pe foldere diferite. E-mailurile trimise din CRM pot fi vizualizate în secțiunea Rapoarte sub folderul Rapoarte e-mail.

De asemenea, în setările Managerului de E-mail puteți selecta în ce folder din contul dumneavoastră de e-mail doriți să copiați mesajele trimise. Vă recomandăm să creați un folder Mesaje trimise în contul de e-mail și să selectați acest folder în Managerul de E-mail.