Repetare

Aveți posibilitatea de a crea evenimente recurente din când în când, acest lucru se poate seta în secțiunea Recurență.

Pentru a activa recurența

  1. Dați clic pe caseta de selecție lângă recurență în blocul ‘Datele recurente’
  2. Alegeți cât de des doriți să repetați evenimentul respectiv (de exemplu, o dată pe lună)
  3. Alegeți până la ce dată să se repete evenimentul respectiv
  4. Precizați mai departe în ce zile doriți ca evenimentul să se repete

Această funcție este disponibilă oricând pentru editarea evenimentelor recurente, atunci când faceți modificări în calendar.
Când efectuați o modificare asupra unui eveniment care este în stare recurentă, CRM-ul vă va trimite următoarele opțiuni în timpul salvării înregistrării:

Doar acest Eveniment: Modificările vor fi aplicate doar evenimentului curent.

Următoarele Evenimente: Modificările vor fi aplicate tuturor evenimentelor care urmează după evenimentul curent.

De exemplu, imaginați-vă că aveți un eveniment recurent pe 10 zile. Dacă editați evenimentul din ziua a 4-a, modificările vor fi aplicate tuturor evenimentelor de la ziua a 4-a până la ziua a 10-a. Evenimentele din primele trei zile rămân neschimbate.

Toate Evenimentele: Orice modificare efectuată asupra evenimentului va afecta evenimentele recurente din aceeași serie.

De exemplu, dacă modificați statusul de la schițat la păstrat, doar statusul evenimentelor recurente va fi schimbat în aceeași serie. Alte valori ale câmpurilor din evenimentele recurente vor rămâne neschimbate.